5/2

uch så jäkla kallt de har varit här idag..vi har fått englands väder..haha..men gubben kom i morse å tapetsera sen försvann hann så kom han igen..kontigt..han har tagit sån jävla tid på sig..fattar inte vad dom gör...men klev upp gick på ame satt å lyssna på när dom prata om studievägledning så har boka en tid på måndag på tannbergsskolan..å tror jag hittar där..kommer virra runt som en höna bland eleverna..haha..men de blir nog bra..sen har jag gjort en handlingsplan ringt efter en praktik plats fick inte..så gick på dagiset nedan för oss men skulle åter komma..guu så fint de är hemma nu ny tapetsera..så roooligt..hehe..men lite stökigt är de men de blev ju som färdigt idag..annars har man inte gjort så mycke mer varit på banken å stoppa in pengar från försäkringskassan..så jag är sååå rik..haha...nu ska jag gå å diska å sen bara lata vid tvn...
see ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!