8/2

Så var denna helg snart över!...satt å kolla på melodifestivalen i går och ante och hans tjej kom å kolla med oss...men de var mer prat en kolla men nå hörde vi lite...var besviken att inte kristian look inte var med men denna tjej var åxå bra..å sen att inte björn gustavsson inte får vara med denna år var lite synd..å sen så vart man lite förrvirrad över de var så många gånger utagning å ringa å rösta..dom tog först ut fyra sen så fick man ringa på två nummer av dom å sen så fick man ringa på andra två nummer..så jäkla dåligt..de räcker fan med en gång..tyckte att alkazar var bäst..men den där jävla ugglas vad i helvete var de..de var de sämsta jag hört..hon kan ju fan inte sjung de bara skar i örat..å ändå kom hon nästan vidare..hur fan röstar folk igentligen fattar ingenting?...men de var en tråkig start på melodifestivalen var inte så kul å se..men så klart ska jag följa de nästa lördag..hehe..

Om ni ska se film så har jag tre stycken att rekomendera dom går på bio nu...
den 1 är Bolt som är en tecknad film ni kankse vet vad de är för nå en hund som är en filmhjälte hund som tror att han lever som en på riktigt..såå himmla gullig film..måstes ses
den andra är bedtimes storys med adam sandlar som är en barn film han ska vara barn vakt åt sin systers barn å när dom berättar god natt sagor så händer som en del på riktigt..jäkligt mysig å bra film..
och den 3 är changling med angelina jolie som är baserad på en verklig händelse som handlar om att hennes sån försvinner och ger inte upp hoppet å leta efter han...den är verkligen stark denna film..jocke sa från början att denna kommer inte jag gilla men han tyckte den var så bra..de är den bland dom bästa filmer jag sett på länge den måste ni bara se..!


jag är ju aftonbladet läsaren..haha..allt kankse inte är sant men..jag läste då om jessica simpson som dom i usa har mobbat för hennes vikt hon har gått upp i vikt men hon är inte tjock..å man blir så arg man läser de..hur fan kan folk göra sånt..man får se ut hur man vill..å jag tycker hon är skit snygg med hull på kroppen..så länge man mår bra så spelar de ingen roll..men man ser ju nu hur tydligt hur utseende fixerat de är i dagens sammhälle..när ska folk få nå vett i skallen att man är bra som man är..stå på dig jessica jag diggar dig !

sen läste jag om den där sanna brådinge som suttit i fängelse för narkotika innehav plus att hon har nog knarka i många år..å så sitter  hon å gråter hur jobbigt de varit å bla bla..visst hon kan har haft de jävligt jobbigt å de är inge bra..men jag tycker de bara känns så jävla patetiskt fan skyll dig själv människa..sitta å tycka synd sig själv så jäkla patetiskt..varför kolla bakåt?..ta tag å gå vidare för fan..nää tycker fan inte synd om henne får skylla sig själv..jag vet kankse är lite elakt..jag kan tycka synd om människor..jag tycker synd dom som lever i krig eller fattiga människor som inte får mat..men fan inte en före detta knarkare...!

nej nu tänkte jag klä på mig å dammsuga hallen å sen diska..fan jag orkar inte ta en promenad känner jag snöar så jäkla mycke..

Å ikväll är de beck..så rooolig!..hehe

see ya !


Kommentarer
Helena

Jag har utmanat dig på min sida, gå in och kolla! :)

2009-02-08 @ 22:47:35
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!