Alla Hjärtans Dag <3

Denna dag är för att visa sin kärlek till dom man tycker om...antingen är man sin kära pojkvän/flickvän eller så med någon vän eller familj...resten sitter hemma och gråter och tycker de är patetiskt å ha en så dag och tycker synd om sig själv..haha...jag fick då frukost vid datorn i morse av mina kära jocke...Sen har vi suttit å kommit på vad vi ska göra..bada var en ide..men nä jocke var så anti...haha..men de sluta med att vi har varit inne bara å nicke är här å surra å kolla på tv...så jäkla rastlös...men vad ska man göra annars..än att var ute å gå...vi har ingen bil så vi tar oss ingenstans så man kan åka bräda å sen har jag den inte här...vi har ingen skoter å köra...å inge som vill göra nå..fy fan vad denna stad suger balle!!..de ändå man kan göra å folk gör är träna å supa...rastlös rastlös å jätte mycke rastlös...men jag tänkte att jag skulle ta å diska å städa lite så man ha nå att göra.oj så skojj..haha..sen blir de gå på frasses å sedan se melodifestivalen..de är vårat lilla roliga..haha..men de är ju ett tag till dess..
Jag vet man ska inte gnälla på alla hjärtans dag men de är som inge specielt..men de är kul att den finns..hehe..men de bara de att jag håller på bli galen å int ha nå göra eller vara med...
Nej nu väntar disken
Pussar och kramar till alla på hjärtans dag<3

Kommentarer
vicky

Vad fin bild på er 2 =)

2009-02-17 @ 12:14:13
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!