fredag den 13

Jaaa i dag är de otursdagen...spoky!..hehe..lite otur har man haft...först på morgonen så gick vi ner med våra 100 kilo tvätt....å upptäckte att de var inte halv tolv våran tid börja utan sluta..haha..faan vi har så mycke tvätt just nu..sen så fick jag veta att jag skulle vara ¨på tannbergskolan i köket där..å sånt som jag hatar...jaha men de är ändå bara två veckor så de är lungt..haha..annars har de inte hänt så mycke mer otur...mer tur..haha..dom ringde från skolan å läraren som har samhälls å han lät trevlig...jag skulle få ta i min takt å inge speciella datum å lämna in saker så de känns skönt..sen har de varit sol å jag har fått med mig jocke på promenad..hehe...å nu kom nicke å gav mig en iskall cider...jag tror inte han är helt nykter..haha..så ikväll så blir de bara lägga sig i soffan å inte röra på sig å mumsa godis å bli fet..hehe..
Jag har kolla lite på hur jag skriver å jag är jävligt dålig med stavning å meningar dom blir som konstiga...haha..men de är bara kul..ork inte bry mig...sen så skriver jag ofta så förbannat mycke som jag inte trodde att jag skulle göra när jag skaffa blogg..hehe..men nu ska jag inte skriva låångt...
ska fortsätta å suga på min cider å vara lite social med min karl...
Ha de !


Kommentarer
"fastra"

bry dej inte om stavningen den har en viss charm,

förstår vad du menar ändå.

krama gubben!!!!!!!

2009-02-13 @ 21:09:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!