Hemma igen

Nu är jag hemma igen=)..men de har varit jätte kul i lule...ska berätta lite vad jag gjorde..kom på fredagen efter tio så jag la mig så fort jag kom hem till mamma..lördag så var jag med christer på stan å de var aaaas länge sen jag såg han flera årsen så de var kul sen kom helena min fruga in till stan vi gick å käka på max..mmm äntligen nå gott..hata frasses..haha..for sen till seg fan klotski..snacka å så kom magnus..väntade på att marie skulle äta hos sin mamma snacka om hon var seg..men vi satt hos klotski å snacka..vilka samtalsämen vi hade..kankse inget man borde säga..haha..sen for vi hämta marie for till boden å börja dricka å då var klockan nio..men satan så kul vi hade..haha..sjuka oss som fan...bilder får stoppa upp på pixbox..å sen har helena dom på sin..haha blev många..å plus två filmer men dom vill vi icke visa..vet inte vad klocka var när vi la oss men jag decka först..haha..låg sen på söndag hela dagen i maries säng allihop å snacka..kom på att vi skulle käka kina mat så vi gick till nån kina restaurang..guuu så gott de var! la oss sen ett tag till marie säng..åkte sen hem kolla nya becka filmen med mamma å somna efter filmen snacka om att jag var bakis...haha..vi sa många gånger varför??hahaha..men på måndagen så var jag med jeanette..gick till tuna sååå skönt var ute å soligt mycke folk på isen..kände bara en längtan av skoter å varm choklad..hjälpte henne städa lite ur hennes lägenhet..snoffer var åxå där kul å träffa henne=)..åkte sen till kallax huset som dom har flytta i..såå fint!...nee jag är inte alls avis..haha..åt lite mat kolla runt..sen åkte vi å kolla på tvbänk som dom behövde skujsa hem mig å så..tisdag träffa jag lina på stan jätte länge sen jag såg henne..var på nå fick med henne sandra å en till tjej..följde sen lina på arbets..snacka om dom gjort om där..gick sen tillbaka till fiket å träffa chejn som åxå var jätte länge sen man såg..var sen på arbetsintervju å de gick bra=)såå spännande med att öppna nytt behövs som fan..hoppa jag får de...jag å jocke fick inte jobbet på ica men de gör mig inte vill ha detta mer..men tyckte de var konstigt att inte jocke fick de..hmm..men men..jag å mamma gick till suchibar å åt..de var gott men vi hade lite problem med pinnarna ibland de ville inte..haha..for sen till pappa som hade komit från utlandet bruna..uch..hahaha..majja å sören var där fika lite sen tog jag bussen till anna satt å snacka plus en till kompis till henne de var trevligt..ännu ett konstig samtalsämne..haha..å idag for jag till pappa å prata med han åt gröt å ägg..å sen bussen hem...
men de har varit väldigt kul!
orka inte skriva mer ska gå å mysa med jocke nu=)
på återseende !

Denna bild säger allt !! haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!