10/1

japp då var fredagen förbi:P...man märker inte att de är helg..jag har då fredag hela veckan..haha..men man orka som inte tänka på dagarna när man är arbetslös..för de är jag förmodligen nu..jag har inte jobba nu efter jul..men de hade varit som kul å få jobba dom får gärna ringa..men de är ju mina vanliga otur så...för maria thelin ska inte ha nå tur..de är som att nån jävel ser mig där uppe å tänker den där jäveln den ska minsann ha otur...för de ända man har haft här livet..mesta dels till vissa saker allfall..Jag har allafall varit på arbetsförmedlingen idag..å trött så in i helvete var jag..jag å jocke låg ju hela natten å snacka..så man fick bara nån timme...å nå så jävulst med huvudvärk jag vakna med som satt i hela dagen..men hon surra en massa fråga om jag vill söka i stockholm..men i helvete heller jag vill flytta dit...att dom än ger sånna förslag borde dom inte värna om dom som bor här...jag flyttar inte söder ut lycksele är gränsen..haha..jag är äkta norrlänning så är de bara..va fan ska man ner till stockholm å göra?...men sen gav hon nå tips om att söka i fjäll ort..å de var någonstans uppe i tomma intet på nå fjällstation men jag tänker helvete heller...jag skulle inte orka ha ett liv att man ska ha säsongsarbete å vara ifrån jocke...dom tänker som inte så långt..jag bor ju med nån..jag vill ha ett liv med jocke jag skiter i jobb jag bor fan inte ensam då finns de ingen vits...nää arbets är ju lite konstiga..men de sluta med att jag ska söka jobb på rosters i lule å de går med på..hehe..man vill ju gärna hemmåt:p...sen har man ju inte gjort så mycke idag..städa å diska lite..å sen så tog jag mig ett skönt bad å prova min badbomb som jag fick av johanna i julklapp den lukta såå gott å satan så mjuk man vart av den:p...nu i kväll har vi varit hos eva å roffe å käkat goo mat å prata en massa å fråga frågor:phar varit jätte trevligt..hade gärna sutit å surra hela natten..hehe..men jocke hade som spring i benen å ville hem..haha..de har varit en väldigt mysig fredag=)
Alltså de värsta med att var tjej är den förbannade mensen...men helvete har fått den idag..jag har så ont..fy fan...vem faan i helvete kom på att vi skulle ha den..den är bara onödig kostar pengar gör de åxå med tamponger å helvete..nää den skulle jag helst velat varit utan...
nu ska jag lägga mig å plutta...å läääänge ska jag sova i morgon åxå
God natt !

Kommentarer
Sophie

Taack gumman :D

2009-01-11 @ 21:25:26
URL: http://soffoos.blogg.se/
K Y S S A R

Allt hon är, är en B kändis.. eller vänta.. en Ö kändis..! haha men eller hur :D jag skäms bara för hennes skull :P

2009-01-11 @ 21:34:13
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!