15/1

Kan fortfarande inte tro att de är sant..de känns overkligt..jag vill bara ut å köra bil nu!!..jocke försökte fråga om jag kunde låna men tyvärr kunde jag inte de..de känns jobbigt å inte ha nån bil..jag skulle bli satan lat..haha..men jag vill kunna sätta mig i bilen själv å känna känslan att nu kan jag köra utan ha nån bervid mig..får se nä den kommer...tack alla som har gratta mig jätte kul=)...så vi var å handla igår å då fick jag tre godispåsar av chefen bilpåsar så kläver..haha..så jag fira sen att gå på frasse å köpte mig en STOR meny...haha...synd bara att jag fick äta själv=(...för jocke håller ju på med sin diet:p..men de är lungt..käkade bilar åxå..haha..tog de lungt såg veronica mars:p..sen satt jag å kolla på uppdrag gransning..å jag hade tårar i ögonen när jag såg de..de handlar om dom som abdopterar hundar från spanien gatu hundar...å de var så vidrigt å se hur dom såg ut å hur dom levde där nere..så dom fejka att dom var friska för sen köra 350 mil till svergie i trånga burar med jätte många bilar...fy fan...jag belv så arg när jag såg de..de var en kvinna som ägde allt..ett skott i pannan ska hon ha..att plåga djur å behandla som ingenting..är helt sjukt..å folk donerar pengar till dem för att dom tror att dom gör et bra jobb..uch när bojikotta skiten skänk fan inge pengar eller köp hundar där i från..bara ren djurplågeri djurhandel enbart för att käna pengar...uch jag blir så arg när jag ser människor plågar djur..men är exakt lika värda som oss..ne hujja..jag tycker de där programet är så bra..sen tycker jag om å se debatt:p..hehe..
Nu ska jag fortsätta se mitt bästa serie veronica mars
see ya!

Kommentarer
* K Y S S A R

Hah ye där var jag med :) och yes, jag var jätte fjortis då :D Mjä, jag spydde bara på låtsas;)



Och grattis ;)

2009-01-15 @ 21:22:24
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/
vicky

När kommer du och fyllekör mig och anders ?? =)

2009-01-16 @ 10:34:42
URL: http://victoriasdag.blogg.se/
K Y S S A R

aah precis =) men det är positivt att man har varit fjortis, då vet man att den perioden är över, vem vet, vissa kanske blir det i 30 års åldern.. ngåot värreee :D



Ne jag och mitt lag blev inbjudna, så vi var cheerleaders medan det var match i filmen :D



Jaaa kan tänka mig, vill själv ha kortet men tar ju sån tid och energi =)

2009-01-16 @ 13:49:39
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Anonym

jajjomen de är mitt nr:) bara höra av dig! kramar

2009-01-16 @ 15:28:00
URL: http://eemmmah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!