18/1

Jaa då är denna helg över..har varit svin kallt 26- huvva men jag å jocke har varit ute å gått ändå..till dollar å ända bort på expert...kallt men skönt var de..men nu är de lite varmare..sen har vi äntligen fått igång lampan i sovrummer så fantastiskt med ljus..haha..nicke fixa de :p vaktmästarn..hehe..sen har man inte gjort så mycke sett på dom sista avsnitten av veronica mars...men nu har vi börja se en annan..haha..merlin..väääl digt spännande..om ni vill se den så går den på ettan eller tvåan :p...sen har man suttit å sett repris på flera program som körslaget å givet lets dance...haha de är så kul å se...de var nån spinterska som åkte ut vet ej vem de var..men jag måste bar säga att kitty som jag tycker är så cool hon är som en färgklick men jag skämdes när jag såg henne uch hon var inte bra..hon borde åkte ut..å som hon beter sig pratar i mun på domarna å tål verkligen inte kretik..vilket dåligt betende uch..men mina favvosar är ju hasse aro och världens starkaste man dom är såå himmla söta:p men jag tyckte ändå laila var bäst..å den den bella hon var mycke bättre idag..men jag tycker hon inte passar in i de programet..men men..ska bli kul å få fortsätta se de..haha :p

De här med Kärlek och förhållande är inte alltid så himmla lätt alltid...men jag förstår inte att folk ska göra de så svårt för sig...jag vet många man känner som bänglar med förhållande..specielt de där folk kallar uppehåll..vad i helvete är de?..vem fan ko på den grejjen....ja då brukar de vara så att dom vet inte vad dom eller håller på glida i sär..jaa massa olika orsaker..så säger dom att dom vill ha uppehåll...så då är dom från varandra då så får dom träffa andra..jaa men då är de alltid nån då som har haft sex med nån annan å så blir de ändå alltid slut på grund av de..å jag fattar inte hur kan man gå å sex men annan även om man har uppehåll..älskar man den så gör man inte de..de känns som om folk är sex beroende i detta land..jag har som svårt å förstå mig på sånt samma sak är de om att vara otrogen de fattar jag inte heller folk kan var är man så galen efter ha sex med nån så gör slut innan...men varför ska folk ha äns uppehåll?är de en ursäkt å få knulla runt?..ja jag vet då inte...för jag tycker att antingen är man tillsammans eller inte..å är man osäker så kankse man inte ska kasta i ett förhållande så snabbt..man kan ta de lungt..å sex måste man ha de så mycke..ibland kan jag tycka de är skönt å få vänta i bland så då när man ha de blir de mycke skönare :p..ibland känns de som om att sex är en grejj man måste göra å göra de jätte många gånger för att få nån sorts status?..jag vet inte..okej nu har jag inte haft många förhållande jocke är mitt andra...å jag har inte varit med många men jag bryr mig inte..jag har jocke å jag älskar han å de som är de bästa=)
Men sen finns de ju dom bara är med varandra när dom är tillsammans..typ fast klistrad 24 timmar om dygnet å klarar sig inte utan varandra..de är inte heller bra..man ska inte glömma sina vänner..även fast man är två så har man även eget liv...jag har blivit anklagad för de men de tycker jag är konstigt för de har jag aldrig varit..å jag skulle nog inte klara av att vara så klistrad vid jocke skulle bli galen..nää jag vill ha mitt utrymme åxå...
Så ja varför göra allt så kompliserat?
De var bara lite tankar jag har haft sen de har varit mycke bängel för flera :p...
Nej nu har jag fundera att gå på tjollen å köpa nå gott å sen se nå merlin :p
see ya !!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!