19/1

idag har jag varit å hämta mitt körkort jäkla så snabbt de gick tycker jag..men hur jag så ut..höll på skratt ihjälm mig..var flottig i håret hade inte ducha på flera dagar å så stod håret lite olika håll..haha..jag visste inte att jag skulle bli fotad..haha..men man behöver inte vara perfekt..sen har jag varti på arbets å fått de där jävla pappret underskrivet..å de tog förbannat länge bara för en underskivt...sen har jocke varit å vägt sig..han hade gått ner 5,6 kilo nu första veckan...så stålt=)..han sa att han skulle klå sin mamma å de gjorde han..haha..han är så duktig tycker jag..bra gjort älskling<3..sen har vi varit hos jockes föräldrar å bara surra lite..å de kändes bra..kul att få komma ut å få surra med nån...jag är så jävla less just nu så de är inte sant de ända man gör är å städa å diska...igår var jag sååå rastlös så inte sant...vi har ju ingen att umgås med=(....så jävla tråkigt...vad fan ska man göra?..
jag brukar skriva ganska långt i bloggen..jag vet inte om de är bra eller dåligt dom som läser den kankse blir less..haha..om de är nu nån som läs han..man har ju nån statistik sak men jag fattar inte den å sen vet man inte vilka som är inne å kollar..jaja men de är skit de samma
nu ska jocke käka sin soppa så hade ja tänkt dra ut jocke på promenad..hehe
see yaa!


Kommentarer
sophie

ahah precis (;



Nä tänkte bara eftersom jag också funderar på att göra det, vart nånstans gjorde du det? :p

2009-01-19 @ 20:27:57
URL: http://soffoos.blogg.se/
Anonym

grattis till körkortet gumms :) !

2009-01-20 @ 01:59:15
URL: http://puffmajz.blogg.se/
Vicky

Tråkigt här i luleå utan din positiva inställning. kom tillbaka!! =)

2009-01-20 @ 14:24:27
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!