21/1

jag läser och ser så mycke program som jag blir så arg när jag å hör ser om olika saker..nu kommer jag inte ihåg allt nu men jag har nyss kolla på nått tv program som dom disskuterar droger..att de är trend med droger..å de är ju säkert sant mycke snack om sture plan..glad att man inte bor där nere :p....jag har själv aldrig tagit droger och kommer aldrig göra de heller...jag fattar inte hur fan änns man kan börja å änns tycka de är coolt som många värkar tycka..de är mycke snack om droger i skolor å så mycke information om hur farligt de är många före detta knarkare som snackar öppet om de...men ändå så är de så månge som håller på med de jag fattar inte de..vad i helsike ska man göra för att folk ska fatta?...hur kan människor vara så korkade å änns börja..sen så pratas de om att man ska föröksa hjälpa dom å puss i nutt så synd om dom...visst ska man ju hjälpa dom ur de men jag tycker faan inte synd om dom..dom har själv satt sig i detta då ska man inte tycka synd om dom...å sånt med att tvinga folk till tvångsvård til exempel hur fan kan man göra de om människor inte vill ha hjälp så låt dom för helvete vara...å många som tar droger idag mår ju dåligt psykiskt men ska de var någon sorts ursäkt för man håller på med droger?de är som om folk håller på med droger för att må dåligt för ett sett å tycka synd om dom sen...de är jävligt patetiskt de finns många som mår dåligt och även jag men jag tog inga droger dör de..nog för att ingen typ vet om att jag har mått jävligt dåligt så försökt med saker de är de ingen som vet..så droger känns som ett sett på et rop på hjälp för att mådåligt för att synas eller bara för att vara cool...patetiskt faan lägg av med sånt..kamma å skaffa dig ett jobb som en brukar säga till mig..haha..å sen så göra man saker som man vill de till...sen alkolism att de är sjukdom..i helvete säger jag...de är en livststil :p...man har val här i livet å vet man att man har föräldrar eller släkt som är knarkare eller alkolister så kan ma välja att av stå..de är många som skyller på sin föräldrar som har berättat sitt missbruk...visst de kan vara så lätt å fassna men har ett val och skita i de så slipper man hamna där...misstag kan man göra och de går å rätt till om man vill och lära sig av sina misstag..men ska fan inte skylla på någon annan eller tycka synd om sig!
Sen en sak som jag kom på var apropå ingenting så såg jag på aftonbladet nån hade testa stripparobics..å jag tänkte men vad i helvete kan nån jävel komma på nå sånt..de kankse är bra å kul jag gillar dansa å ger bra kondition..men varför ska allt vara relaterat till sex?..ni skulle ha sett hur dom dans men vad i helvete..ja de är ju därför man kallar de stripp..haha..dansa framför spegel så där skulle skämas...å sen så fick man se carmen lecktra som typ starta de..en liten snutt på hennes video..men vad i helvete de var som nästan se en porrfilm..vilka kläder..de är helt sjukt..nää fyy fan vad nedvärderande...uchh..lägg ner skiten.!

annars idag har man sovit länge..varit ute å gått..å jocke har spela cs hela tiden förrutom när vi var ut..de är de ända han gör om dagarna..jag är så jävla less han sitt från morgon tills han går å lägger sig..å vilken kärlek jag får inte..!jag vet fan inte vad ska göra med honom..ska spänga bort de där jävla cs så totalt meningslöst...sen har jag sökt jobb i luleå de ska öppna en nu sportbar..sååå roligt..haha..så rolig snubbe de måste vara som ska öppna de jag höll på garva ihjäl mig när jag läste annonsen på ams hemsida..så jäkla kul!..jag var ju genast söka å hoppas hoppas!..de andra jag sökte i lule på rosters fick jag jag tyvärr inte=(...de visste jag nästan jag brukar inte haden turen..nu ska jag gå å plutta för i morgon ska jag till arbets..blää trist!
Snart är de fredag wiii !!
  god natt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!