26/1

Nu är man hemma igen=)..de har varit en jätte bra helg...så skönt att komma bort som en weekend..hehe..å jag ångrar inte att jag for..men jag måste bara säga en sak jag tycker männsikor ska få bry så å gnälla ibland specielt när de gäller föräldrar för dom ställer upp så oerhört men man ska inte yttra sig om de man inte vet å de värsta är att gå mot pesonangrepp å kalla en omogen till folk...visst är de dåligt gjort å inte fara till arbets men livet handlar inte bar aom att sitta hemma å inte få göra nå bara för att man är arbetslös..å arbets är ändå tallanglösa dom har ändå ingen koll å att man skippar en gång gör inte till en dålig mäniska eller att de påvärkar å att skippa en gång på arbets gör inte att jag inte får jobb ändå..de jag som gör jobbet inte dom!...detta är vårat liv å vid gör vad vi vill..å man ska inte alltid säga allt..vi har de nog jobbigt å man mår inte bättre att människor gnäller eller säger vad man ska göra...mitt liv mitt val!...ville bara säga de annars håller jag bara inne saker å blir ännu mer irriterad..men i allfall så helgen har varit bra=)åkte tidigt jag var inte alls trött men de var de nån annan som var..haha..de gick fort å åka buss tycker jag...åt lite när vi kom fram såg tv å sen gick på stan med min lilla marie..hehe..sen så käka jag pizza med mamma synd bara att jocke inte fick äta=( ...sen så satt vi drack lite i låne lägenheten så var pluttig men skönt å ha eget som ett hotellrum..å så kom klotski som är de n segaste fan som finns..haha..å så droppa niklas , hugo coh hallejörgen:p å sedan leo..skratta å hade kul..de var nån tjej som hade fest ovanför som fråga om dom störde men de gjorde dom inte..men vi fick inte komma upp heller vet inte varför men dom väkade vara rätt ung..sen gick dom ut..jag å jocke la oss å sov men sen ringer marie vid fyra satan så trött jag var..svara inte först..men jag hade som lova att henne att få sova med oss..men då hade hon med sig niklas å klotski så de sluta med att klotski åxå sov med oss så vi var fyra i samma säng..såå mysigt..haha..men de bästa var hugos sms "här finns de inget att visa" ....haha..vi fatta ingenting vad han mena men vi hade jävligt kul åt de:p..sen var de ett jävla tjat om chillicheseebacon hur länge som helst...haha så jäkla kul..lördagen så kom pappa å hämta oss jag fick köra bil äntligen..sååå roligt mindre..men fick vända för vi glömde köpa blommor..men så fick jag kärringstopp pinsamt..haha..maria var hemma när vi kom faan hon skulle inte vara hemma men de gjorde inget hon vart så glad ändå=)så vi laga tacos..så fick jag fara å handla ta bilen själv..kändes sååå roooligt...kände mig så stolt...haha..de var n vuxen poäng..haha..så majja åt med oss..fick hundra kr av henne åxå för att jag klara körkortet så söt hon är=)...fika å så öppna hon presenter=)väldigt trevligt..senare var jag , jocke , marie å klotski på bio å såg wallander helt okej...å marie sov över igen..men utan klotski den här gången..haha..så de har varit sån mysig helg..söndagen så åkte vi till jeanetten och hälsa på surra så åkte vi ut till kallax å fick se huset dom skulle flytta in till såå mysigt å så fint de var=)de var så kul å se henne hon är så himmla gullig..nästa gång får viträffas lite mer..love ya<3..tack min gumma de har varit så kul..å klotski med=)tack alla för en bra helg<3
så nu har jag prata med arbets å ska vara på tjärhovet i morgon kl 9 så de känns bra..sen ska jag söka jobb på nya ica..får se hur många som kommer vara där jobbigt :p
skulle kankse ta sig en promenad
love ya<3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!