28/1

De har varit en jätte bra dag..varit till vindlen på studie besök på folkhögskolan..såå mysigt de var där..lungt å skönt..skulle gärna tänka mig å var där..men de var synd bara de fanns så tråkiga saker å plugga där..haha..sen har vi lyssnat och fått tips in för arbetsintervjuver å så..kul å höra lite de..sen har vi varit på universitet i stan å hon prata lite och fråga oss lite grann så då tog jag ju upp de jag fundera på länge..å hon tyckte inte jag skulle tveka..så jag är väldigt sugen nu så får jag inte jobbet i lule eller här på ica kankse man ska ta ett försök de känns så bra just nu..ska läsa lite om de å så..får se vad som händer..
uch så trött man är de är väl för att man gör nå om dagarna..haha:p
och idag fyller maria 40år..Grattis !...men hon och pappa och lille syrran ligger på teneriffa just nu å glassar...såå skönt vill åxå fara utomland:p...men vi fira ju maria i helgen som var..
nää nu ska jag jag lägga mig ner å kolla lite i tidningen om utbildningar på universitet sen diska och ta sig en promenad:p
see ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!