:p

Äntligen fick jag tag på dammsugarpåsar..å vart fann jag dom joo på ica..hehe..att man inte tänkt på de tidigare så dom vi köpte på dollar kunde vi inte lämna tillbaka=(..så dom blir de kast åt helvete...där gick de pengar i havet:p...
Alltså forrest Gump måste vara den den mest väldens gulligaste filmer som finns...satta å såg den igår på tv...man komme aldrig glömma "run forrest run"...han är så himmla snäll om fler vore som han..:p..men dom två bästa grejjerna är ju ändå "jag må vara korkad men kärlek vet jag vad är" å när hans mamma säger "livet är som en box choklad man vet aldrig vad man får"....å så bra:p...den är en sån film som man kan säg hur många gånger som helst...
siiter är å funderar lite å så ploppa de upp om just airhockey...satan vad jag vill ha ett sånt..de är så jäkla kul..kan man spela när man festar å se hur bra de går..hahaha..så ge mig ett genast..:p...
jag som satt mig här å hade massa jag tänkte skriva men när jag nu sitter här så kommer jag inte ihåg...men de var ändå ingenting vettigt som vanligt..haha...uch vad jag käka mycke gotta i veckan godis å chips..nu blir de lugnande med de..börja träna sig vetu:p...nej nu tänkte jag krypa ner i soffan å se film men min karl...får se om jag somnar till den de skulle ha varit skönt:p...fyy så länge jag börja sova om dagarna..men de finns ju ändå inte så mycke å göra när man inte jobbar...å sköönt är de..haha:p..jag hoppas jag får mig ett riktigt jobba snart...
sov så gott allihopa !

Kommentarer
Anonym

ja tänka sig. =D

men liiiite långa inlägg då människa! :P

fantastiskt..

2009-01-08 @ 20:21:42
amanda =)

ja tänka sig. =D

men liiiite långa inlägg då människa! :P

fantastiskt..

2009-01-08 @ 20:22:08
URL: http://navl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!