Vänner !!

vänner de är de bland de bästa som finns...som man inte kan vara utan..dom får en att må bra..dom är där för en när man behöver något..många har många andra inga..men de är bättre att ha får bra än många ytliga...man ska inte svika...men visst kan man göra misstag men är man bra vänner så kan man förlåta...men de finns gränser!!...jag har haft många vänner genom åren men många har jag tappa..men man växer i från varande skaffar nytt umgänge å de kan man inte klandra nån för...jag några kvar..men jag håller på tappa fler...jag vill så gärna ha dom i mitt liv och jag försöker men man kan inte vara ensam om att försöka man måste vara två..men vad  ska jag göra å för att få er förstå hur mycke jag tycker om er...jag har tappa så många på vägen..jag vill inte tappa alla..men de vet jag att jag inte gör..jag vet att man ska titta framåt men mitt liv är så tomt ibland..jag saknar er..jag saknar alla fester jag hade i byn hos morsan..när vi jämt hängde på gulan ocu udden å på max..hehe...man behövde nästan aldrig ringa nån man visste vart dom flesta var..eller så fort man ringde så hade man alltid nånstans att festa eller vara på..jag saknar uh där vi så många av så olika personligeheter som vi var..vi hade så kul hade alltid nån atta vara med..vad hände?...folk växte..skaffa nya att vara med..varför kunde man ändå inte bara hålla kontakten..jag älskade er alla så..å ni finns i mitt hjärta för jag kommer alltid minnas!...men jag har blivit sviken så många gånger och jag har tappa så många..jag vet inte vad jag gör för fel?..jag förstår inte att de ska vara så svårt att bara höra av sig...jag har inte heller varit bästa på höra va mig men jag försöker så mycke jag kan men jag ska inte behöva höra av mig...allt snack om att vi ska ses blir aldrig av..bara tomma ord..men jag orkar inte försöka längre jag har gjort mitt bästa å kan man inte försöka bry sig om att höra av sig så ids jag inte..men ändå bryr jag mig så mycke å jag vet att jag inte borde..jag förstår inte att jag bara inte kan släppa taget...
Dom få vänner jag har kvar jag värdera er såå högt..ni förstår inte hur mycke jag älskar er!ni finns för mig när jag behöver nån..ni hör alltid av er..å vi har alltid så kul..Mitt hjärta slår för er<3
så ni där ute ta inte era vänner förgivet...ta vara på dom..dom finns inte å köpa!
jag orka inte längre bli den som blir sviken..ni vet inte vad ni går miste om!jag är så trött å bli utnyjad av människor trött på alla tomma ord..jag har åxå en själ jag kan åxå bli ledsen..fy fan vad jag tycker ni är patetiska!men mig ska ni inte utnytja längre eller att bry mig om er!
Men tack till alla som jag fortfarande finns kvar<3



Kommentarer
jessica

hej på dig! ja de va jätte roligt å se att de fanns fler här ute i cybervärlden ;) allt väl?

2009-01-08 @ 21:13:42
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Tjoffsan

Älskade gumman! Jag kommer alltid att finns för dig! Och kommer aldrig att försvinna!

2009-01-09 @ 23:53:01
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
Tjoffsan

Älskade gumman! Jag kommer alltid att finns för dig! Och kommer aldrig att försvinna!

2009-01-09 @ 23:53:39
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
vicky

Gu så fint skrivet :) Du är en väldigt fin vän ;)

Vicky

2009-01-11 @ 12:09:28
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!