fredag 10/7

Jaa då var denna dag över snart...men vilken jäkla natt jag hade..de var de mest obehagliste jag någonsin varit med om..vakna panik och känner att jag inte kan andas så bra..kollar om jocke ligger bredvid..men de gör han inte..jag tordde klockan var typ 3 på natten..hela min ena arm domnade bort..de kändes som om jag skulel försvinna..bara jätte konstig kännsla..kolla på klockan då var han typ kavrt i tolv...fick mer panik när armen domna bort mer..hoppa upp..kändes som om att allt rörde sig...gick och kolla..jocke satt vid datorn..jag satt mig vid sängen..och försökte ta mig samman..alltså de kändes som om jag var på väg ut från kroppen..alltså de är helt sjukt..kan som inte rikgit förklara..la mig ner och försökte sova men de gick inte jag låg med vaken med ögonen super stora och titta runt i rummet..de är de sjukaste jag har varit med om..fick jävligt mycke panik..men tur att jag försökte lugna ner mig själv..jocke kom och la sig..jag försökte ta mig samman..och somna till slut..huvva så obehagligt...jag kan fan inte vara fullt frisk nånting måste de vara!?

Jag har varit skit trött på jobbet idag...jäspa som en galning..men de har gått bra..haha..våran feriejobbar försov sig idag..och gansk stygt..han kom där vid kvart över tio ungifär..och kom in flåsande..ojj jag försov mig..jaha säger jag å lisa..när skulle du börja och vem skulle du följa?..jaa halv åtta skulel han börja och han skulle följa lisa..jaha de var mer en vad hon visste...haha..snacka om att vi har koll på ferie jobbarna..han var säkert rädd att vi skulle bli arg..men vi brydd oss inte så hårt..haha..han få börja när han vill..men vi bestämde allafall att han fick bara sluta lite tidigare..haha..men så himmla söt en kille!...men va fan vi sommarvikarer har väl ingen koll vilka som ska ferie jobba..haha..
jag gick hela dagen..kändes först drygt när ma van att sluta tidigare nu ett tag och delat...men de gick bara fint..blev nog Liiite stressad med middags rundan...haha:p
Plus att man jobbar delat i morgon.=)kul!...tredje helgen i rad jag jobbar..men de gör mig inte mycke..nu när de inte händer nå..
Sen så har jag och jocke tagit hem mat frå frasses..ojoj så gott de var!!..brukar inte gilla frasses så mycke..men nu var jag sugen på flott och jag var jäävligt hungrig och de var länge sen vi käka där..satt och såg på ruch hour 3..haha..den är ju som rolig..han är helt ortrolig jackie chan...snacka om han är vig..haha..
kankse bli se nån film till och sen bums i sängen..men jag är jävligt trött..men de är bara skönt att somna till film..haha..får sen nån dålig jävel !
God natt !!

Kommentarer
Bambi

hehe japp :) jag saknar dig gumman men snart kommer vi! :)

2009-07-10 @ 23:36:45
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!