lördag 4/7

oj så skönt jag sovit i natt..ojoj...men vakna va en JÄTTE snarkningar från jocke..haha..å en mobil som man hörde dansband från flera gånger...haha..jocke hade glömt ställt av sin väckare..men jag var pigg så jag klev upp sen..har jhaft en bra dag på jobbet..kallt idag har vi haft men de har inte gjort nå när man jobbar..hehe..ja arbetar med dom bästa...dom är så roliga..haha..de har typ varit jag och karlarna...jag bara älskar de jag gör just nu=)..å jag älskar köra bil<3...
dagen har gått så himmla fort..men har sovit nu på soffan..satan så skönt de har varit..och star wars har varit på tvn..haha..jag skratta alla konstiga varelser hur dom ser ut..haha..de hade varit jävligt coolt att bo i sån värld...
sitter just nu byxelös med en cola i handen..och lyssnar på michael Jackson...Jag älskar bara hans låtar<3...lyssna på hans text dom är så bra<3...de så här de ska vara..å gott med en kall cola...
blir chips å film sen..orka inte vara uppe för länge:p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!