Ny Mobil !!

Jag var så glad att äntligen idag skulle min samsung komma på komplett men då när jag går på nätet så har dom höjt datum och allt är ju bara permilnärt så de är inte änns säkert dom får dom..så jag ides inte vänta längre så avbeställde jag den..lite ledsen i ögat där..så då gick jag till expert och köpte mig en annan rosa telefon..den är fin den med men inte lika som den samsungen..men nu har jag suttit och lekt med min tele och är ändå väldigt nöjd=)..jag köpte med mig ett minne men i telen fanns de redan..så ska lämna tillbaka den jag köpte..lite dåligt att hon inte kunde säga att de bara minne till..men hon kankse inte visste...

Har varit ledig idag så himmla skönt..och gott har jag sovit!..jag tänkte kliva upp vid tio men de är var så dåligt väder ute så jag la bara igen ögat igen..klev upp vid tolv=)..annars än varit på expert har jag städa och diska och vikt tvätt..jag har varit såå dukigt!..haha..har nyss ätit middag..lia hade varit och fiskat i helgen så han kom hit med lite..oj så gott de var=)..ska väl vila middag lite..sen kankse sen dra att handla..


Han är så fin min kompis !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!