Onsdag 8/7

Vilken härlig dag de varit idag..en kort dag..sköönt!!...legat i soffan sen å bara slöa..ja handla lite förstås också..åt en nekatrin och en mer till lunch..snacka om vilken stoor lunch...haha...men orka inte äta så mycke..vänta till middagen..som är nu snart..vad de ska bli gott..marinerad kött och klyftpotatis med kantarellsås..mm..mums så gott!..
ikväll blir de väl inte allt för mycke..man ids inte när de är så tråkigt väder..kankse man tar en promenad om man ids..jag har som slutat med mina dagliga promenader..skärpning!!..men de för jag har jobbat hela tiden...men nu sk jag försöka när jag jobba tidiga dagar...

Jag jobba kväll igår som sakt och till varje vårdtagare jag var hos såg på all sång på skansen..å Rolanz var med..jag skulle vilja se dom!..synd att dom inte turnera i uppåt landet=( ...men han är ju bara för rolig...haha..sen så var de en karl som sjöng alla kunde typ låten..en radio hits kankse?...han hette John ME.ni kankse vet vem de är någon som lyssnar på radio?!...Men vilken stilig karl detta är !!!...ojoj!han var himmla snygg..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!