Skoter på vatten :p

Vilken underbar helg jag har haft...mamma kom på torsdag så jag var och mötte henne på busstationen..prata en stund och sen så for jag och jobba..oj oj vilken kväll de var för dom i min grupp..jag jobbar i andra gruppen och de är jag glad över..men de är tur sebbe är lugn..=)
På fredag så jobbade jag min första dag på hela veckan..men den var mycke lugn efter tolv..haha..vi satt och surra hur länge som helst..jajjemen de så kommun arbetare gör..haha...men den var skön..å jag har så roligt med mina arbetskamrater..haha..vi är lite sjuka ibland..:p..
så jag mötte mamma på stan och vi var och kolla lite..mamma köpte mig två tröjjor och ett par nya foppa tofflor..mina förra var de storlek 35...men nu var jag tvungen att ha 34..mina fötter blir fan mindre och mindre..haha..men de är fin färg på dom..så klart rosa !..sen var vi och fika..sen åt vi grillat till middag..och lia var här så vi satt och drack öl och jäger..vart lite onykter..haha..prata om en massa saker..sen sov han med oss..haha..å när jag vaknar på morgon sidan så känner jag två armar runt mig och ena var inte jocke..så jag tittar upp..jocke ligger och håller om mig och lia ligger håller om jocke..haha..snacka om att de såg roligt ut..sååå romatiskt!...
Lördag så var jag och mamma på dollar och mamma köpte balsam och kropps spray till mig och jag köpte godis..sen så hade mamma köpt hängare till toan för hon klaga att hon inte kunde hänga sina grejjer i toan..haha..sen så gick vi på åhlens kolla på kläder och allt möjligt...mamma köpte en kofta till sig och en bh till mig=)..konstiga storlekar för den storleken jag brukar ha var jätte stor mig..hmm..sen gick vi på konsum köpte var sitt ljus som var en ängel som som lyser om man tänder sen en parfym..=)
sen gjorde mamma lax och pasta..jätte gott=)..sen så satt vi hos jockes familj hela kvällen..var jätte trevligt=)..fick sig några goda skratt..haha..
Idag åkte mamma hem=(...tråkigt..hon soma har diskat åt mig..å fixa här här hemma..haha..men samtidigt skönt..för mamma har mycke att säga..haha..

Idag har vi varit i siksele..första gången för mig..wow!..haha..lia hade med sin skoter som han körde på vattnet..sen så prova nicke åxå köra och jocke med..inte jag men jag har då fått åka..men de var med mycke tjatning..haha..men kul var de..man kan ha de kul med pojkarna..hehe..se själv som bevis!
:

http://www.youtube.com/watch?v=7bmPpgaCDhI

Nu har vi ätit pizza och sitter å är lata..kankse blir å se nån film å käka godis..men jag är fortfarande mätt..men en sån himmla kul helg jag haft=)..underbart att mamma varit här och pyssla om mig..å köpte så mycke saker..tack mamma..love ya<3...och super kul med skoter..!

De finns några till filmer som vi filma med skoter på vatten..kolla på dom..!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!