Söndag 12/7

Guu skönt de har varit och fått sova idag..har haft städa dag idag...nu är vårat hem så rent och fint=)..så åt vi kyckling till middag..de finns inget godare..sen har lia varit här och sutti och stoppa in en jävla massa låtar på hans minne som han ska lyssna i bilen..lyssna på gammla godingar..jag har även stoppat in på min tele..min älsklingslåt just nu är michael jackson med streetwalker..den är sååå bra=)...
Det är mycke prat om han nu..man börjar bli less..ORKA!...nu skulle någon ha mörda han?..ja vem vet...han höll nu på med diverse saker och kolla bara på han som så mager och så många operationer..jag tror inte någon skule mörda någon..de säger dom bara för att famlijen vill kräva skadestånd..låt stackarn få vila nu i fred och låt han va!...du var säkert en jätte go kille=)king of pop!
skönt ledig i morgon också..då ska jag lämna tillbaka mitt minneskort som jag inte behöver..sen inte gör ett skit.!..å solen har ju varit framme idag..men har inte varit ute ändå..haha...de är städa som har gällt!

gjorde ett test detta är jag :

Sjepp o hoj humoristiska tjej som är helt underbar ! :D du har allt vad en bästa kompis ska ha.Du är schysst och lånar mer än gärna ut en penna på skolan om en i klassen har tappat sin, du sprider glädje runt om kring dig. Du är sjtärnan i kompisgänget och dagens ansikte. Du är en ängel som alla skulle vilja ha som vän.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!