Torsdag 16/7

En mycke lugn kväll hade jag igår..men de var ganska skönt..han sitta en längre stund och prata med vårdtagarna=)...dom är så mysiga..=)..alla är ju inte lika glada och snälla men de får man ta med nypa salt och bita ihop..
Idag är de väl andra eller tredje dagen jag är inne på huvudvärken..hojja jobbigt!..men jag har tait mig en treo..de är inget mer att göra..de som inte dör de härdar!...har städa lite grann och diska..så nu är de fint till mamma kommer=)..man kan ju inte ha stökigt när mamma kommer på besök..haha..har sen inte gjort så mycke..läst lite på aftonbladet..ucch jag börjar som bli less..de är bara en massa skit man sneglar bara fort förbi..men har man inget annat å göra så tittar man in på sidan och ser vad som står...de är mycke om michael jackson..att hans hår har brunnit och de är där de bröja med smärtstillande..att dom orka spekulera en massa..kan man bara inte låta han var nu..
Sen så stod de om folk som bytt namn både för- och efternamn..jaa eller bara ett utav de..jag fattar inte hur folk orkar..man het de man het..vad fan ska man döpa sig till solstråle eller vargtass..blir ju helt galet till slut om man kan heta vad som helst..nää jag fattar de inte!?..fast visst är de coolt med ett ovanligt namn men de finns ju gränser...

Nu sitter mamma på bussen till lycksele hon är väl här efter tre..jag hoppas inte bussen är sen..så man hinn till jobbet sen..nu är de min sista kväll att jobba och de blir i andra gruppen..men de ska nog gå bra..jag har nu jobba från måndag till torsdag bara kväll..skönt ändå och så ger de ob=)...men nu har man som vänt på dygnet lite även fast jag nu inte lagt mig sent om kvällarna..
Solen är ju nu framme och de är ju bra..då blir man på bra humör=)
Och min lilla kisse är så söt han har legat presic vid ballkongdörren och sovit vid gardinen så man har bara sett baken sticka fram..haha..såg så kul ut..
Nu ska jag fundera på mat snart sen gå ner till bussen och möta mamma
Puss på er!

Mammsing<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!