Torsdag 2/6

Idag har de då varit en bra dag=)...har ju fått jobba så..haha..men morgonen började med huvudvärk..å jag som inte haft de på jätte länge...gick över när jag var och knäckte mig..fast jag tror nog att denna värk berode på vätskebrist..jag dricker igentligen för lite...men vad fan jag drick när jag känner när jag är törsdig..som nästan är typ aldrig..fast nu dom senaste dagarna har jag druckit ändå mer än vanligt...hehe..sluta halv tolv..mycke skönt..men de har varit ganska molnigt idag så jag diska och städa..så prata jag en lååång stund med min kära marie=)...saknar dig gumman<3...faan så jag längtar tills du kommer=)...
Klotski ringde inte idag..haha..fick stället sms.."Idag ringer jag int fjolla"...jag får så vackra ord av mina vänner..haha..han var nog lite purken att jag satt i telen med marie tror jag..haha...
Satt mig på ballkongen ändå..å passa på att läsa min bok..hinner inte mycke innan pappa ringer..=)..han höll på måla bron till huset..så snart är allt färdigt..hela huset ny målat..inga kommentarer vad jag tyck om färgen..haha..men de vet pappa redan..:p
Satt inte så himmla länge..gjorde mig någon middag och så bära av till jobbet igen..:p...men de har varit en skön kväll och alla har varit glada=)..
Imorgon jobbar jag bara till halv tolv..Sååå skönt!!..då ska jag vara med Vanja=)de ska bli roligt...sen jobbar jag heela helgen..skönt tycker jag!..
nä nu ska jag ta en dusch sen bums i säng..upp tidigt i morgon :p

marie min kära vän<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!