torsdag 30/7

Shit de är redan torsdag idag..tiden går fort..tyckte mina älsklingar nyss var här=)..fan jag hade velat vara i lule i helgen på lk..men måste jobba=((...men de ger ju pengar..sen ska jag försöka komma till lule så fort jag bara kan å så se till att alla är lediga=)...

Hade super mysig ikväll igår=)...såg på  en shopaholics bekännelse..trodde aldrig den skulle vara bra...men de var den..rolig var den=)..å jocke är ju så söt..jag sa "vad jag skulle vilja något att tugga på eller stoppa i munnen"..tror du inte han går ut i köket och fixar de...han är ju bara för söt<3...sen låg jag å prata med klotksi typ i flera timmar..jaa han hade ju sina ideer om att han skulle ha sex på rymden å han ville att jorden skulle gå under..haha..vi har lite sjuka samtal ja!..men mest var de som vanligt om brudar och sex..haha..tiden gick skit fort..klockan hann bli halv två...men de är så mysigt å bara ligga och prata=)...klotksi är fan min aldra bästa killkompis jag har=)

trodde jag skulle få vara ledig i dag..men icke..dom ringde ju igår med..men idag tog jag på mig och jobba..så ska bara käka nått sen dras de till jobbet=)

Pussen !


Kommentarer
Anonym

Ja det var jätteskoj :) och blev MASSVIS med bilder :) haha vad sjuk klotski är, ha sex i rymden ;) haha han är som han är!

2009-07-30 @ 15:46:27
Christer ^^

SÖTA JOCKE ^^

2009-08-02 @ 17:14:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!