13/6

vilken dag igår...först jobba man hela dagen till halv fem..fick skjus hem..jag var så lat jag orka inte gå..hehe..de vara bara in i duschen..kom ut å maten var klar..tur mna har en karl som lagar mat åt en.de vart grillat på el grillen jätte gott var de....sen var de å göra ordning sig å öppna mig min första kalla öl!..mmm..så härligt de var=)..haha..så kom lena och några hit å...lite väl unga två av dom...snorungar för mig..haha..men jag ork inte bry mig..vi drack då å dansa..gick till stan för se heat..de var ganska mycke folk de var ju kul..annars är de så jävla dött här!..de bara på sommrarna lycksele lever..haha...de var nå stånd åxå på stan..om jag minns rätt..jag kolla inte så noga eller för att man var ganska dragen..haha..träffa flera av mina arbetskamrater...dom är så go!...vi gick omkring å dom hälsa på alla folk lena å jocke...såg inte änns en låt..haha..jocke orka inte vänta å se om 1000miles kom så vi gick till statiol köpte oss en hamburgare...gick till hotellet å försökte få ut lia å prata med oss..men han vill inte prata med oss...haha..så gick vi hem å sov..de var den kvällen...haha...var fortfarande onykter när jag klev upp på toa..haha..men kontsigtt nog så mår jag skit bra idag...men man känner i munnen äkliga smaken från att man ha druckit...men de har jag fixa med att äta godis..haha..jocke är inte heller bakis...jävligt konstigt...jag drack lika mycke igår som när jag alltid dricker..men de var väl för att jag inte kasta i mig allt..haha...å jag mindes heeela kvällen igår...jag som alltid blir så jävla onykter å int minns nå..haha..men de var en bra onykterhets kväll...får försöka att inte kasta i mig hedan efter...
Idag ska jag bara ta de lungt inte göra ett skit..jag jobbar i morgon så...men de gör mig inget..

Från igår

 


Kommentarer
din för altid

2009-06-14 @ 15:50:44
URL: http://nogg.se/Tellan

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!