jobbjobbjobb

Kom på att nu är ett årsen jag flytta till lycksele...de har gått väldigt fort detta året...de har varit mycke skratt och skojj i början..men sen har de blivit gråt och in alls mått nå bra..jag sa till jocke inn vi flytta hit jag ger de ett år och har jag inge jobb så flyttar jag hem...nu sitter jag här med ett jobb tillsvidare och jocke arbetslös..de är nu man ska säga å många år till blir de..men såå fna heller att jag vill fastna här..men vi fastnar här säkert ändå..vi får se vad som händer till hösten..
sitter i min morgonrock å bara myser...jag har fått vila min onda ryg låg hela kvällen igår på soffan...lia , crillaz å madde var här å såg å såg monster vs alians..haha..kul film..å sen nån annan ny kom inte ihåg nån komedi den var åxå bra..men så gott jag sovit i natt så de finns inte...å jag som skulle bara inte göra ett skit idag..men så ringer dom å väcker mig bemanningen så de blir å jobba kväll..jaha där var min lediga dag..i morgon skulle jag jobba kväll men nu ska jag jobba från 7 till halv ett plus kvällen så där for min sovmorgon...dom ville att jag skulle jobba kväll fredag med men jag jobbar hela dagen så då tyckte vi bägge att de kankse blev för mycke...jag får bara jobba å jobba..jag är ju snart som min pappa..kommer leva på jobbet..så nu jobbar man en hel vecka i streck..men jag får vara ledig måndag å tisdag bara inte nån jävel ringer mig då..men de är bara bra å få jobba..de ger ju cach..men man får ju igentligen inte jobba hur mycke som helst..men de skiter jag i..jag har ju inget annat å göra så...
Nä nu blir de en duch å sen diska lite så blir de fara till ame och arbets så dom får skriva på pappret till försäkringskassan..just jag kankse måste fylla i de först..haha..faan jag sitter med 30 kr på kontot..å jag borde ha fått pengar från försäkringskassan idag tycker man men icke..bara inte helvetes arbets glömt skicka in de då slår jag ut framtänderna på dom..faan i kan ju inte leva med 30 kr till slutet av juni vi måste ju kunna få mat..å så är mina p-piller slut måste köpa nya men har inte råd...jaa jag vet inte vart jag ska vända och ta vägen..man kan inte göra ett piss utan pengar..man blir ju galen..tror man mår nå bra då..icke...
nää nu ska jag sluta skriva så jag hinner mina saker..
Tjingeling !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!