R.I.P Michael Jackson




Man blev lite paff när man fick veta de..han var ju ändå inte så gammal..men samtidigt är jag inte jätte förvånad..han har varit sjuk flera gånger om...han skulle göra "come back" turnera men fick tyvärr inte göra de...men de är en stor dag..och många som sörjer...och han var inte bara "nån"...han var ohc kommer alltid bli King Of pop!...man kan ju hans låtar..kan ju gå å nynna på dom ibland..alla känner igen hans låtar..och man kan ju inte heller glömma dansen Moon walk..den coolaste movsen...alla ville veta hur man gör...och de kom han på..hans dans..ingen kan göra den bättre än han..han var helt enkelt grym!...men sen har han ju en massa skandaler efter sig om sin hud..själv tror jag han gjorde om sig...och de var ju synd för han börja sen se så hemsk ut som på dom senaste åren...sen alla pedofilanklagelser...jag tror inte han var de...och vi får nog aldrig heller svar på alla frågor nu när han är borta...jag väntar bara på de kommer göra en film om han..
Sov så gott kungen av pop!hoppas du får de bra där uppe!
Ingen kom aldrig glömma dig och din musik kommer alltid att spelas
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!