12/3

idag har jag fått prova ducha en gammling..å de gick så bra så=)..jag är såå duktig...haha...men skönt jag är ledig i morgon..å då blir de städa å diska här hemma..sen gå ner en sväng å se om jag får göra ett blodprov...få de gjort..har som fundera på om jag är typ på väg å få diabetes jag sa de just till christer...för äter jag mycke socker ja typ godis så får jag hjärtklappning..sen så var jag så trött idag när jag inte åt nå frukost å kände mig jätte törsdig...men vi får ju se vad de visar provet...men jag som litar ändå inte på dom där läkarna eller om hon var sjuksköterska...känns som om dom inte tar mig på allvarligt som att dom inte ork kolla upp..för hur kul tror du att de är men att vakna flera gånger på nätterna å tjipa efter andan sen har hjärtklappningar jämt...nee..jag väntar på att jag kollapsar för att dom ska ta mig på allvar...men de kan ju komma från nacken så hoppas jag får en tid genast på sjukgymnasten för jag orka fan inte ställa mig i tid för flera månader..
Sen i morgon ska jag upp å prata med soc och prata om jag ska skicka in från försäkringskassan elelr om jag får byta å får mer pengar..för de känns ju inte värt för 2700 å ha hel tids praktik på åtta timmar per dag..de är ju hemskt...så jag hoppas jag kan byta så jag får större summa..men bara hon är där...för dom är ju aldrig där på dom där ställerna...
Men de som har hänt i tyskland är så hemskt..jag börja nästan å grina..jag fattar inte hur man kan göra så...de är typiskt människor som tycker synd om sig själv...men vad faan vill dom ta självmord gör de hemma..varför dra med sig en samma...nää man borde ha strikta regler..jag tycker ändast polis eller jägare ska få ha vapen..å millitär när dom är på dom där ställerna...å dom ska fan vara inlåsta...i vissa länder är de så lätt å få tag i vapen så då är de inte konstigt att de händer saker...jaa världen håller på bli tokig...de mördas..dom låser in sina ungar i massor med år i en källare..djurplågeri å dom som är rika vill bara ha mer och mer..dom tar från dom fattiga för vi är inget värda..å klimatet blir bara sämre mer hemska naturskattastorfer å fisken håller på ta slut...näää nu måste de fan ske en ändring här..vi håller på ta sönder jorden...inte konstigt att människor blir tokiga å mår dåligt i denna värld..
ikväll blir de svergies värsta bilförare...jag håller på dig Gurkan..haha..
Till tvn !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!