16/3

Fy så jag gått å gäspa hela dagen..men jag skyller på jocke..jag sa åt ahn inte var uppe så snet han skulel åxå upp..men nä han skulel spela..men jag sa jävlar stör mig inte..men tror du inte han komemr sen å viskar mia mia flera gånger tills ja JA vad är de..får jag tända lampan..nää säger jag men så gör han de ändå..snacka om jag var less..men annars idag har varit lugn å bra...
alltså hur folk beter sig å vilka ider folk har som dom inte tänker före...jag fatta inte att man kan va så fulla av skitsnack..å de förstör ju verkligen för den andra men de tänker inte den på...serisöt så är de mest korkade person som jag träffat..än så länge allafall..men jag tror inte någon slår den..sen så blir jag så arg när man sitter å snackar skit till om min bland dom bästa vänner jag har..men den ljug så den tror sig själv..men de är ju hemsk hur den beter sig..får ut som att den är världens idiot.. folk måste få helt fel uppfattning om han..men de tur jag litar på han för han är bland dom bästa vänner jag har så jag skulel aboslut inte tro ett ord vad den säg..jag litar och stöttar han till hundra procent..näää sånt gör mig riktigt förbannad..uch!
nu ikväll har vi varit å fika hos jockes faster å sett på valpen som dom har fått...meeen såååå söt!!..så liten..världnse goaste..vart som kär vill åxå tänkte jag..regna heter hon..hon är min polare!!hehe
har inte hunnit göra så mycke har ju som inte varit hemma så långe idag..men nu är jag såå jäkla trött så nu blir de sängen..
God Natt !!

Är man inte söt <3

Kommentarer
S

hon het Rägna me ä. int me e.. =)

2009-03-17 @ 16:51:47
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!