19/3

käkade frukost i morse helt otroligt..eller jag hade käkat men jag ids käka varje dag i en vecka sen ork jag inte..haha..men jag blir piggare när man fått äta på morgonen..å idag har de gått så bra fått göra lite mer tagit lite mer ansvar..har varit själ hos en gammling..å sen ducha å bytt kläder på en...känns som att de här klarar jag bara fint..hoppas hoppas jag nu får sommar jobba...har inte så värst mycke vettigt å säg...blir å se svergise värsta bilförare ikväll så klart..haha..man skratt var ända gång..sen är de ju debatt..älskar debatter...fan så lat jag varit i vecka har nästan inte plugga nå har läst igår tänkte läsa idag åxå...men jag måst ta tag i de i helgen föröska skriva men de känns som jag fastnar de jag är...
nää palla int sitt här mer har inge lust alls..ska ta å diska allafall

Åååå fan så jag längt till nästa fredag då kommer mina galningar!!

Så här slö känner jag mig just nu!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!