22/3

snart är helgen över..sköönt tycker jag..haha..för då blir de närmare tills mina älsklingar kommer...men helgen har varit bra för övrigt..varit ute å gtt igår och idag vi var å kolla en liten sväng på fotboll men de vart lite kallt å stå där å så hatar jag se på fotboll..hehe..så har vi städa idag så nu är allt rent å snyggt..hihi..igår så hade vi disney kväll såg på disney filmer såg på pocahontas ett å två men ettan är ju alltid mycke bättre de är så dåligt att dom gör tvåa av alla filmer sen så världens bästa disney film som jag alltid gråter till men inte den här gången för jocke satt å kolla på mig han sa att de var så gulligt..men jag hatar när folk stirrar på en så de gick inte..då pratar jag förstås om lejonkungen<3
dom är så bra disney filmer...men när jag såg dom så satt jag å tänkte vad de som rkitgt menas med filmerna...  de är att aldrig ge upp!!..ingen av lejonkungen eller pocahontas gav upp...och man behöver alla kärlek..kärleken övervinner allt!!...å att de brukar vara dom goda som får ta priset...men att godhet i slutändan alltid vinner..å så är de ju i verkligeheten..för alla lögnare å svinaktiga människor får ändå sota förr eller senare i livet..
ikväll blir de givet å se beck..hehe..tänkte ta mig ett bad å sen göra lite läxa..jag måste bara bli klar med den nu..jag har hållt upp för länge tycker jag även fast jag får ta i min takt å lämna in när jag vill..men jag tänkte ta en läxa i veckan så jag snabbt blir klar...
Pussen på er !!

Kommentarer
emms

hej snygg! saknar dig med! när kmr du upp hit? du måste väl kma till påsken? hehe jaa de skulle vara nått ;) men grejjen är den att jag är verkligen pank just nu iaf. men när jag går +, om man säger så(;) då kmr jag! kram!

2009-03-22 @ 19:04:30
URL: http://eemmmah.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-22 @ 19:15:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-23 @ 05:33:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!