24/3

De har som börjat bra veckan fick fara själv med bilen å handla gammlingarna...å idag så hade jag kortare dag sluta innan tre å då prata jag med ruth och fråga om jag har möjlighet å få sommar jobb..å de hade jag=)..ska få jobba dom två första perioderna å då är de 75% men de är ju jätte bra..jag är så nöjd så sen så ville hon att jag skulle skriva in mig på bemanningen så jag kan får extra jobba när dom behövs å sjuka så..å hon sa att dom behöver extra för de är mycke  många som är borta..så de känns ju jätte bra..jag är såååå glad=)..hon sa att jag skulle få en ordentlig inskolning av carola..hehe..å de låter ju bra de..så jag gick där ifrån med ett jätte stort leende på läpparna å var hur lycklig som helst..men då hade vi möte på soc..å dom sa att vi får pengar då..men jag ska fortsätta skicka in närvaroraporten till försäkrningskassan som jag inte fattar varför jag ska göra två närvaroraporter för sen drar soc bort dom pengarna kunde lika gärna fått hela ersättningen jag är rätt till åskita i försäkringskassan..jaa de blir bara dubbel arbete för dom...sen har jag å jocke fått nå påminelse räkningar..jag har inte betala räkning från körkortet som jag betala men de måste varit nå fel på nätet för inga pengar såg jag nu dragna..men de är inge å göra åt å jocke har sin sen sin tid på trafikskolan sen länge sen...hon säger att dom inte betalar sånt som vi dragit på okej de kan jag förstå men om vi inte får hjälp med dom så kommer de stå å inte bli betald eftersom vi inte har råd å vad händer då?jo då kommer ju kronofogden å tar de vi äger...så då har vi inge kvar å leva för sen..hur hade dom tänkt med den saken???..nää dom är lite dumma..vi kommer få fem tusen var å de tycker jag en bra summa då har man råd till saker men de kommer nog börja gälla för nästa månad..så vi kommer säkert få som förra månaden å då kommer vi få kankse 4 tusen å de ska räcka för två personer...?hur faaaan kan de vara möjligt!!!de går ju intevi har ju räkna på så mycke hur ska man se kunna leva då?..jaa livet är jobbigt när man inte har pengar...hm..då tänker ni som har jobb å allt ja men så är de får skylla er själva...men vad faaan ska man göra när man inte får jobb...å när vi betalar skatt ganska mycke åxå..å de går till de så borde man kunna få leva...klart jag vill kunna stå på egna ben betalar gärna skatt för att om man sen får de svårt kunna få hjälp...men man ska ju kunna ha ett liv även fast man har de svårt å inte får jobb..vi är inte mindre värda för de...
sen så när jag kom hem fick jag från min lärare nää inte godkänt så klart måste kompletera en massa som ja inte fattar vad de är jag skriv för de finns inget å kommentera i de pappren jag läst...
jaa man fick bara vara lycklig för en stund..sen är de alltid nå helvete...
jag fattar varför jag har svårt å andas hjärtklappningar..ångest sa dom...jaa du så man lev just nu så..man vill bara gråta!
ska läsa lite nyheter sen ringa pappa om hjälp med räkning som jag ALDRIG hade velat göra men måste man så måste man....
jag har inte så mycke pengar men ni ska fan kom i helgen jag behöver er annars blir jag galen..ska fan sup upp pengarna!
Hej då!

Kommentarer
sara

haha! :) vad söt du är.

Ja, jag kan höra av mig innan fredag &

säga ifall jag kommer : )

Vilka kom från lule då? :)

puss

2009-03-24 @ 17:40:02
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!