30/3

Vilken uuuunderbar helg jag haft=)...fredag så var jag såå lyrisk  sprang omkirng å vänta..men vart lungare på kvällen satt å såg på så ska de låta som sög denna gång...sen kl tio ringer dom å dom var framme...gick mycke fortare för dom å komma hit än leo å dom..haha..men kankse var för att magnus lyssnade bättre...haha..så jag stod å studsa å krama dom allihop=)...ååå så jag hade längta efter dom..vi drack å höll på till tre nån gång..jag jocke å christer sov i vårat sovrum..å jocke som sa ingen sover med mig..haha..å så marie magnus och klotski i sängen i vardagsrummet..en hade ju kunnat välja soffan..haha...men de är ju så mysigt å sova tillsammans..hehe..när jocke klev upp på morgonen så låg halva klotski i sängen...haha..å jag var inge bakis så skönt..gick å käka pizza...jag ahr aldrig sett någon äta pizza så fort som klotski gjorde..en stunden hade han en hel å sen titta man inge å de var slut..haha..han tuggar fan inte maten...alla tog en duch och sedan börja vi dricka...magnus å klotski skulle hjälpa oss å sminka dom sprang runt å försökte stoppa allt möjligt på kinden jävla så irriterad man var..haha...så fick sig klotski en porrfilm..jaa de måste man ha när man fyllt år de blev ingen tårta de var lite synd...så hade musik dansa å såg porr film..haha..de så de ska vara på fest sen kom de lite folk som jag icke kände jo johan men resten av dom..haha..drog sen:p... halv tio var all våran alkohol slut...helt sjukt..de går ju inte..haha..så dom köpte tre halvor..å käka en billys panpizza de var salami på...satan så go den var de är de goaste jag ätit..hehe..skulle ut på krogen men jag hitta inte mina skor som jag skulle ha palla inte å ar nog lite för full..ont i huvudet åxå...men magnus å klotski hade redan börja gå..haha..så dom gick själv men dom hitta de var ju bra dom gick å fråga nån men de är inte så svårt å hitta de är ju inte så stort...så jag, christer , marie och jocke satt å käka nudlar och ravioli  såg nån film..jag tror de var bra att stanna hemma för marie somna med ett vattenglas i handen i soffan där hon satt..haha..sötnöten!...jag försökte läsa texten på tvn men allt var suddigt såg typ dubblet jocke försökte hjälpa mig..haha..la oss fast nu låga jag , jocke och marie i våran säng....jag vakna sen å kolla å trodde jocke var magnus gick omkring å leta jocke å såg sen när jag la mig igen att de var jocke..haha..jag var nog lite full...å då kommer magnus och klotski hem kl 7...då har dom varit ute hela natten.så kommer klotski å lägger sig å sen börja snarka den jäveln...fick nå brudar dom gick hem till...haha..dom som annars bruka ha otur med tjejer..men i lycksele är alla tjejer villiga..haha...jag undra bara vem de var..men de kankse går nå rykten sen på stan..haha..hon tyckte klotski likna måns zernelöw eller hur de stavas..jävla så jag skratta när jag hörde de..gjorde senare tacos..ååå så gott de var!!de var de bästa..!så diska klotksi åt mig..fantastiskt..haha..å sen hade jag min lilla hemma fru christer som diska å dona hemma hos oss han är så söt min hemma fru<3...de var skit trist när dom for..dom skujsa mig till kiosken när dom får..jaa jag har såå långt dit..haha..men jag vill bara följa med hela vägen hem..de var så tyst hemma..för tyst..vart nästan ledsen..men skönt att jag å jocke fick rå om varandra såg på polisskolan 1 och två å käkade tortillaschips...men kul har jag haft i helgen...fyyy vad jag älskar er<3

Wooaaaaaa Knulla alla brudar !!!
Vart faan är pöken!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!