31/3

jaa då är de sista mars...tiden har gått fruktansvärd fort..hojja man hinner inte med...man har varit en bra dag med soligt väder..plus att jag fick gå hem vid halv tre i stället för halv fem...så de var skönt..så jag har passa på städa..de vart så skitit sen dom var här..haha..nää så farligt var de inte..väsrt blir de alltid i köket....sen så har jag fått förlängning va min praktik så de känns kul=)...så carola har gjort ett schema..och jag får ju givet vara ledig i påsk...wiiii !!...så skönt..å de är redan nästa vecka..shit!!...jag vill givet vara till lule så klart..men pappa ville att vi kommer till arjeplog  åka skoter i stugan..så lite beslut ångset...men de blir nog lule de lutar mot de men vi år se..hehe...har prata med några men då var de nån som ska borta...å sen ser ja om dom andra hör av sig...men jag vet ju ändå vilka som hör av sig å som vill sup med mig..hehe..men sen måste jag fått pengar av försäkrningskassan innan jag far annars har jag inte råd..å jag hoppas jocke följa med mig..men han snacka om att hälsa på sin farmor å farfar men kan vi ju ta tillsammans tycker jag..hade varit så kul å få med han till lule..så slipper alla tjata om han..haha...
uch så trött jag är..har varit trött hela dagen ögonen har varit så tunga hela dagen..jag vet inte vad de är...å så får man inte tag på dom på stenberska för dom har nån telesvar så skicka jag ett mejl om vart mina provsvar är...men när dom svara inte...jävla tallanglösa!!
ska snart lägga mig i soffan..vill bara prata med tove å magnus ett litet tag till...faan vad jag saknar dig gumman!..hoppas vi ses snart..du måst komma till lule...
skönt med lite sovmorgon i morgon :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!