3/3

Idag har jag då gjort lite mer..jag å en till tjej har slipat toan å spackla..sen spackla de killarna har spikat upp..vi är så dukiga..haha..sen hahr jag lega i soffan å frysit å sovit..har vart så trött men i slutet var jag pigg drack varmt te å alla andra låg å sov typ..hehe..å såg nu at på grönalund kommer de komma en bergådalbana å de är världens längsta å högsta..åå fatta gryyym..grönan har inte haft nån som går upp å ner..om de inte har kommit på senare år..den verkar svin läskig..ååå så jävla kul..jag vill till stockholm..hehe..tänkte sätta mig å skriva lite på samhälls å sen ta en duch...sen kankse de blir å se nån bra film...hihi..

En kul grejj..hihi!

Vilken svordom använder du mest?
Dra åt helvete..tror jag..hehe

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?de beror på när jag ska upp

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? roligare och vara med på bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa en Bil!..och tattuera mig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej

När var senast någon stötte på dig? De vet jag inte 

Kan du vissla?
Jo

Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde och gör de fortfarande älskar tecknat..hehe

Pratar du några andra språk? Lite engelska

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo två stycken,en tass vid sidan av magen och mitt namn i svanken

Vad har du med dig in på bion?Läsk och godis
 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
jag vet inte..men hälften av ämnerna gillade man å andra hälft hat man

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? De beror på..ibland kan jag inte kräva mycke sömn men för de mesta kräver jag MYCKE sömn

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23

Tror du på liv på andra planeter? nej de tror jag inte 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
tycker synd om sig själv..men säger de ordna sig ta en dag i taget!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAA de har jag fundera på länge...men om jag vågar är en annan femma..haha 

Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att Kramas!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? de är några som har tilltala mig  jennifer lopez och shakira åt mig men jag tror inte dom tycker jag är lik..haha..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör de?Jaaa de balnd de värst som finns!!..å de händer hela tiden..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför skulle jag ha de?

Är du mörkrädd? Jag har blivit de med tiden för de finns så mycke galningar ute 

Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen och börsen de är de ända

Hur bor du? Lägenhet

Brukar du komma i tid? Alltid !!!..jag hatar å vara sen

Hur lång är du? 157

Kan du laga mat? ja lite grann kan man väl..hehe

Vad jobbar du med/pluggar du? Pluggar komvux distans samhälls B..annars arbetslös..har praktik genom soch/arbets

Vad har du på dig just nu? Ett linne långkallsonger och en morgonrock 

Din favoritdryck på morgonen?
Mjölk

Vad hade du sönder senast? En ängel som jag fick av amanda i julklapp så fin grät när jag hade sönder den men jag fick en ny

Vad ska man göra för att få dig irriterad? att inte höra av sig,inte ringer upp , eller inte hälsar på mig typ i stan eller nå..

Någon jag stör mig på? Många

Är du sugen på något nu?
Ja, jag har varit sugen hela dagen på nyponsoppa glass å biskvier..var så länge sen jag åt å de är sååå gott!

Röstade du i det senaste valet? Nej ..hann inte kom på de försent..men ska komma ihåg de nästa gång..kan ju inte låta dom blåa vinna igen

Vad tycker du är äckligt? Annanas är så vidrigt..stora fötter, ja de finns mycke som är äkligt men de ändå jag kom på just nu

Kommentarer
Helena

tack så mycket :) hade en bra födelsedag, fick en massa bra saker :)love you to kram

2009-03-03 @ 20:47:18
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

tack så mycket :) hade en bra födelsedag, fick en massa bra saker :)love you to kram

2009-03-03 @ 20:47:20
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

tack så mycket :) hade en bra födelsedag, fick en massa bra saker :)love you to kram

2009-03-03 @ 20:49:08
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

tack så mycket :) hade en bra födelsedag, fick en massa bra saker :)love you to kram

2009-03-03 @ 20:50:02
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

hehe oj vad många inlägg det kom men datorn hakade sig :)

2009-03-03 @ 21:09:03
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!