4/3

Jaa idag har man fått gjort lite mer..men slipat toan för tredje gången å spackla..jävla så pet noga dom är då..men de är väl för att vi ska ha nå å göra...sen så har vi isolera typ hela huset...å dom sa att de inte var glasfiber i de...men de klia ju om händer å ögonen...dom fatta nog inte vad dom prata om..hehe..sen så har jag varit på parkgatan på ett äldreboende får börja på måndag..å då så far dom hem till äldre å hjälper dom med olika saker..å de precis de jag ville inte vara på älderboende..såå de kommer var mycke bilkörning..å få var ut å flänga...de kommer bli kul tror jag..jag är väldigt glad=)..hoppas bara jag får sommar jobb där sen de hade varit kul=)...
jag å klotski har snacka ihop oss så han tänkte ta med sig ett gäng inte nu till helgen men helgen efter..åååå så kul de hade varit...för nu är de jävla dax ni kommer å hälsar på mig..de är eran tur..hehe..får se vilka som kommer med om han nu får med sig ett gäng..om dom nu kommer..får ju se..ååå ni måst komma..jag behöver er!!!...jag HOPPAS inte dom lagt schema så jag jobba den helgen för då byt jag..hehe..men men de är ett tag till dess de hinner hända mycke...
Vilken goo mat jag fick idag..pizza hemmagjord så klart..kommer ha den goaste lunchen i morgon..haha..har nyss tagit mig en duch..tänkte göra färdigt samhälls å sen se tv å mysa...
vilket bra humör jag är på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!