8/3

Tänkte skriva en liten rad eller två..hihi...inge mycke vettigt har man gjort idag..ja förrutom å diska å sen varit ute å gått i de tråkiga vädret..handla lite på konsum..köpte marräng som jag ska ha till glassen..mmm så gott..hihi..sen har vi sutit å prata gammla minnen om skoterturer å klant som om folk har brytit ben eller krocka..haha man har många klant minnen å många skoter minnen..haha..sen bara allmänt flumma haft lite kuddkrig..haha..jag är såååå mogen...vad vi hade mysig igår jag å älskling med jätte go mat å glass å nyponsoppan njöt jag såå mycke..men tråkiga var amelodifestivalen..höra samma låt flera gånger var jobbigt..sen så dog vi när ugglas kom vidare...vinner hon då kommer vi komma sist i eurovison...fy fan vad hemsk låt..hon är verkligen sprallig å trevlig..men de går fan inte titta på henne..haha..sen resten av kvällen å natten såg vi hells kitchen som är så bra han är såå elak..
Tänkte ta mig en duch..sen krypa ner i täcket vid tvn hela kvällen..så blir de beck så klart..hihi..
i morgon blir de kliva upp igen å börja min första dag på hemtjänsten..hoppas jag kommer gilla de..

Jag Älskar Dig<3  Du Är De Finaste Och Undebaraste Jag Har!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!