Fredag den 13

Jaaa då är de oturs dagen igen..har inte haft nå otur idag inte än allafall..haha..men kommer ändå inte gå utanfrö dörren..men vilken natt jag har haft...jag försökte somna igår å så hlet plötsligt blev de så tungt..jag verkligen försökte ta efter andan fick ingen fick panik..å sprang upp till jocke som undra varde var..jag bar sa..nää bara lite jobbigt ville inte oroa han gick å tog mig på bröstet..jag vilel bara gråta..jag orka inte ha de så här längre..men jag somna sen men sovit dåligt..vakna av att telen ringde då var de pappa..hehe..prata på å jocke var så trött å less på mig..haha...sen idag har jag diska å så var på stenberska och tog ett blodprov...de gick bra men de var obehagligt börja svettas som fan..haha...den unga killen stack mig jag kolla borta palla inte titta tycker sånt är så jobbigt...men de kom inge blod prova igen men nää de kom inge som om jag inte levde inge blod..haha..sen så gjorde en kvinna på andra armen å de gick bra..sen när jag gick hem så kände jag hur allt blev jobbigt men de är bara jag som nojja mig..la mig sen stund..men jag tycker sånt är jobbigt..men de tur de är gjort..dom skulle skicka brev hem om de inte är nå annars kallar dom på mig..snacka om jag är nervös om jag har nån konstig sjukdom..huvva...
Ikväll blir de bara ligga och mysa med min käresta<3..se melodifestivalen å hoppas att inte ugglas vinner..annars dör jag..haha...
nää nu ska jag gör salladen jocke


Kommentarer
Tjoffsan

SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!!!!!

Älskar dig, Puss och kram!!!

2009-03-14 @ 15:27:23
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!