Fredag

la mig tidigt igår..vill ha en ny dag..haha..s jag var pigg vid nio så klev upp gjorde lite gröt..jåå har börja med de nu de är så gott=)..just nu äter jag mannargrynsgröt som är den godaste gröten=)...så sen har jag städa hela lägenheten dammtorka skura..till och med tagit in i spisen så nu är de såå rent..har sen varti på ame å dom ahr skrivit på pappret jag ska skicka in till försäkringskassan sen vandra till arbetsförmedlingen så då om åxå fick skriva på de är ett ända skriva under..hehe..så sen har ja varit på stan köpt hårfärg..rött så klart som jag har..jag älskar rödhårfärg..börja fara ut de lite men ska fina till de..hehe..sen vart på apoteket köpt till ansikte har börja få lite problem lite akne å fet hud..men tänkte köpa en men vart snål å köpte en billigare..haha..får se om den är bra...
Och nu sitter jag med hårfärgen på skallen å de kliar lite..men de går bra..
blir väl våfflor till middag som jag hade kvar...

ÅÅÅÅ snart kommer ni...wiiii !...hihi..jag bara längtar=)...nu får gärna tiden gå fort

 


Kommentarer
Anonym

Ahh typiskt att man bor här i stockholm. Annars hade nog jag stått i mitten!

2009-03-29 @ 19:34:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!