26/3

SOCIALT:
Hur många har du kysst? - De har jag ingenaning men de är en hel del
Vem kramade du senast? -  Jocke
Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen
Har du pojk-/flickvän? - Ja
Vem pratade du med i telefon senast? - Jocke
Vem fick du senast sms ifrån? - Jocke

FAVORIT:
31. Film? - Jag har många som jag gillar
32. Låt? - De finns flera
33. Mat? -  Älskar de mesta
34. Dryck? - Mjölk
35. Färg? - Rosa
37. Stad? - LULEÅ !!!
38. Land? - Svergie så klart :p
39. Ämne i skolan? - vet inte rikgit , psykolog var kul
40. Människa? - De finns de många av


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda , men mest ut å festa :p
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel
55. Spindel eller orm? - inget ut av dom
56. Natt eller dag - Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget av dom
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother har aldrig sett de andra
60. Blont eller svart hår? -  svart för jag förstör håret med blond:(
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - är de salt så är de givet jag väljer salt
63. Göteborg eller Stockholm? - Inget av dom.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza, kebab är äkligt
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och
69 Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många.
71. Personer du hatar? - nja,jag vet inte riktigt att jag hatar nån
72. Gånger du varit full? - de har man tappa räningen för länge sen..hehe
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?ingenaning
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - lulekalaset förra året ska nog dit i år igen
76. Gånger du haft minnesluckor? - alltid!!haha
77. Gånger du varit hög? - Ingen
78. Personer, djur du saknar just nu? - Många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - ingen

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - jocke
81. Ska du träffa imorgon? - Marie , klotski ,Magnus och christer <3
82. Sjöng du senast för? - jocke, när vi åt middag idag:P..elvis var de då..hehe
83. Hade du senast en msn-konversation med? - marie , klotski , magnus och mikko
84. Spelade du tvspel med senast? - de var ett tag sen
85. Vart vill du på resa nu? - hem till lule !
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha..ingen :p
87. Förtjänar att dö? - Alla som lever
88. Vem är söt? - MÅNGA !!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - jocke å kisse :p

VAD:
90. Gör dig glad? -  massor av saker
91. Gör dig ledsen? - folk som ljuger och sviker än
92. Vill du helst göra nu? - sova..haha
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa!
94. Vill du ha nu? - En kall öl!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ny mobil
96. Längtar du till? - till min lulebor kommer i morgon !
97. Tycker du om dina betyg? - dom är bra=)
98. Ångrar du i ditt liv? - saker man gjort i fyllan..haha
99. Är det bästa som hänt dig? - De är mycke jocke , min famlij och mina vänner
100. Hur mycket är klockan? - 19:53


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!