11/5

jaa då var man hemma i lycksele igen...de är alltid lika jobbigt att lämna lule...men när man väl kommer hem s är de rätt skönt...på lördagen så var ju jag å pappa på loppis som de krylla med folk..jag köpte ingenting...men jag var sugen..men jag tyckte dom grejjerna var för dyra för loppis å jag våga inte pruta..men vi for allfall å handla å så gjorde jag maten..köttfärsås å spagetti..de vart så gott=)skulle sen far till stan när allt bängel börja...vart less..vart vi skulle vara å vilka som skulle dricka..vart svin less..ville öppa mi öl så jag for till magnus å öppa mi öl..me sen kom ju dom andra..vi skulle ju ut men tiden gick å jag vart ganska oykter så anders var så snäll å skjusa hem mig=)..jag tror jag betala en tjuga..haha..jaa man ka ite minnas allt...men de var en trevligt helg...mycke bängel..men så går de när man bara kommer utan att planera...men jag vet ju att de finns dom alltid är på..hehe..å klotksi du är fan min bästa killkompis..du är den ända som ringt å velat göra nå<3..tack för att du finns du är guld värd...

idag har man jobbat..å jag är så jävla trött....har nyss rakat håret på jocke som jag inte gillar..passar inte jocke men vill han så...sen har ju jocke lämna så jäkla mycke disk stökigt är de..men så är de när man lämnar karlar hemma..haha..men jag får lite panik när jag kommer hem å ser hur mycke arbete jag har å göra...men jag ids då fan inte börja städa nu är för trött för de=)

nä men helgen var bra kul träffa famlijen å kompisarna...love you all <3



Kommentarer
emms.

jävligt trist att jag inte hann träffa dig :S men förhoppningsvis kmr du väl tbx till sommarn? :) KRAAM!

2009-05-11 @ 22:52:29
URL: http://eemmmah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!