13/5

läste runt och kolla hur folk kommenterar på bloggar...å de är ganska kul läsa...de är som att de går en kamp mellan norrlänningar och dom från södra sverige...de kul hur dom säger..som en som kommentera att de vi har som mode nu var typ mode för fem årsen..haha..att de är ska vara så utseende fixerat idag..jag mena fem fan bryr som om nån jävla mode..eller nå tänker man på vad man har på sig å de som man tar på sig är mode för mig..hehe..de är bara en sån grejj att utala sig som man tycker dom från längre ner i svergie är korkade...jaa man har mött ganska många som tror värsta sakerna om norrland som är helt skukt..sånt som man borde fattat..haha..jaa visst har vi säkert fördommar om stockholmare å dom...fast de är inte många som orka bryr sig om hur saker å ting..man ryck på axlarna..jag säger då man må ha vara vacker å glänsa å klär sig i mode men när de kommer till å plocka potatis så dug dom inte till de...haha..de tyckte jag var klockrent...fan man ska ha smuts under naglarna ut i skogen å plocka bär en hel dag..eller sätt sig å kör skoter sätt sig pimpla...jag tror inte många av stockholmarna palla de...
Jag är nöjd att jag är född i norrland...jag är äkta norrlänning!
Visst det finns jätte många stockoholmare å dom som är smarta å klara av de...men ofta så har dom alltid nå förfluttet med norrland..hehe..

Nää nog prat om de..jag jobba min sista dag idag=(...min handledare kommer tillbaka i morgon..ska jobba halv tid...trist för mig..men de är kul att hon kommer tillbaka..så i morgon är jag prakitkant...känns lite jobbigt...men men..jag måste bara berätta att igår när jocke varit å handla kom han hem med något bakom ryggen..en bukett med rosa blommor...så glad jag blev...att bara bli överraskad med blommor så där...du är helt underbar jocke<3
sen vill jag bara berätta att jag fick vg på sista uppgiften så jag är så nöjd..så nu är jag klar med kursen..jag får ett g=)..skönt nu får jag slut betyg...ska bara lämna in en utvärdering om kursen=)
nää nu ska jag göra nå nytta å gå å diska=)


Fin blommorna=)


Kommentarer
* K Y S S A R

aha så jävla bra sagt!! =) vet inte riktigt vad jag ska säga, för du har redan sagt allt =) ahah helt mållös!! kan bara säga INDEED! norrland är bäst :) hahaha

2009-05-13 @ 21:38:18
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Helena

vad gulligt gjort av jocke att köpa rosor :)

2009-05-15 @ 22:22:54
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!