1/5

jajjmen då är de första maj...vakna tio i fem i morse  hade sån fruktansvärd huvudvärk...så himmla bakis..haha..nää skojja bara..de kom från nacken så jag satt med massage maskien i morse..såg nog ganska dumt ut..haha..å den låt nå jävulst...dagen har varit bra..fick mig en promenad i morse hade ingen biltur på morgonen..å vad ser jag inte när jag går vid nio..nä men jocke är uppe fantastikt..å minns gjorde han inte..haha..men en ond hand hade han..vet inte rikgit varför..har hunnit sitta ute en halv timme å sola på lunchen..å tror du inte jag träffar hon vi har på soc..jaa hon är ju trevlig..men de med soc gillar jag som inte..hehe..det har varit kanon väder idag de var nästan jobbigt å sitta ute i solen...sluta halv fem..å bad jocke diska..om han gjorde de så skulle jag bjuda på pizza..ja då blev de fart..haha..jaa nu är de grillväder men vi käka pizza..haha..men gott var de..å billigt 39 kronor med dricka å sallad fr en pizza de är billigt...nu sitter jag här å solen skiner fortfarande..härligt..men dom flesta ligge nog bakis idag..såg utan för en vårdtagare ar bordet fullt med öl glas en gångsgrill å salt på gräsmattan..jaa de var nog redgit festande igår runt omkring..jag känner mig nöjd att jobba..jag skratta bara åt jocke idag när han sa hur bakis han var..haha..men de hade jag allt rätt å göra..å att de var min tur å skratta..hehe...i morgon har jag en ganska dryg dag men ändå skön börjar 7 och går till halv tio på kvällen men då går jag först till tolv å sen börjar jag om halv fem igen...
Jag är helt galen i rosa...jag älskar rosa!...såg alcazar på tv där dom var rosa klädda sååå snyggt..skulle vilja ha rosa benvärmare ,rosa och silver leggins..jaa allt i rosa ge mig ge mig!!...
nää tänkte jag skulle ta en skön duch sen lägga mig se en bra film å käka nå gott!


Kommentarer
* K Y S S A R

ROSA ÄR AWESOME :D

har vägrat det skit länge, men har äntligen insett att det är riktigt sexigt :P

2009-05-02 @ 03:02:03
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!