19/5

Jävla så trött jag har varit idag...har gäspa tusen gånger..å så ska jag få deligering på insulin...så kom sköterskan å prata, vi var ett gäng...så börja hon ta fram apparaten som man tar blod socker å prata om den å blod då jävla börja jag må illa svettades typ å var svim färdig..haha..jag är fan svin nojjigt..jag tycker de är så jävla obehagligt med blod å allt helvete..man behöver bara tala om de så blir jag typ svimfärdig..haha..sebbe skratta åt mig..undra hur fan de ska gå för mig å ta blodsocker..de åter står å se..haha..
har suttit och hållt på med schema skulle jobba länge på rad 12 tridde jag men de var till den 21...nej tänkte jag nu måste jag säkert jobba midsommar..så jag kolla..men nä jag är ledig=)...så himmla skönt=)..men får hoppas jag kan fara hem åt lule annars finns de fan ingen vits å vara ledig..jag har ju ändå inget att göra här..
så jobbar jag i veckan..men de är ett jävla bängel om fredag..hoppas de löser sig måste fixa i morgon...
Jag har så jäva ont i huvudet så de finns inte..jaa de är ju fårn nacken de vet jag...å jag måste komma till en kiropraktiker snart för när jag andas in bland så knackar de till å de gör de flera gånger per dag...men jag har fan inte råd med sånt nu så jag måste ha ont...
tänkte sitta å kolla över mitt schema hur jag jobbar å när jag är prakitkant..de är som himmla bängligt de där..sen då blir de diska å så i säng jag pallar inte vara uppe för min värk å trötthet!

Kommentarer
Tjoffsan

Älskar dig gumman! Du är bäst! och jag saknar dig jätte mycket!

2009-05-19 @ 19:03:39
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
sara

jag fick ett usbminne eller något av handelsbanken bara för att ja fyllt 18!

2009-05-20 @ 12:24:42
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!