20/5

Jag hade massa agrisoner som jag ville få ut...men jag är så jäkla trött så jag palla inte skriva så mycke just nu..jag vet inte vad de är med mig..igår la sig både jag å jocke klockan nio..jag hade så himmla ont hade min riskudde runt nacken som jag värmt i mickron å den är så skön...å nu har jag lega å sovit en bra stund..men jocke tyckte inte att jag skulle sova mer så då drog jag mig till datorn..jag är bara trött hela tiden fatta inte vad de är för fel på mig..dagen har då varit bra lite strulig..börja halv åtta som praktikant men de vara inte länge för dom ringde från bemanningen å ville att jag skulle börja jobba halv nio å de klart man vill jobba..å så har jag fått mitt shema för sommaren..å nöjd att jag är ledig motorveckan..hihi..reta sebastian lite..hehe..han sa att de är typ omöjligt att byta den..den är som en julafton..haha..tyckte de lät så kul..han jobba förra året å ingen ville byta..
Skönt att man är ledig i morgon allfall=)
jag lite å hungrig och fruktansvärt sugen på cola...men har 22kr på kontot...tog min sista 100 å betala till skolan...jaa knappt nå mat har man heller..å värre blir de för först får vi 2800 av soc var som går till hyran..å sen så kommer jag få knappt nå pengar tio dagar av försäkringskassan för dom drar va för de jag jobba...men de då är de så att jag får ju inte dom pengarna fören nästa månad..vilket jävla system de är så jäkla korkat jag fattar varför folk fuskar för att kunna få pengar så dom kan leva...va fan kan inte försäkringskassan dra v den summan när jag får pengar...så nu får vi leva ännu knappert...kommer inte ha råd att åka hem till lule å de SUGER!!..vill fan hem..de är för fan midsommar då ska man kunna ha roligt å kunna göra nånting..
så folk som gnäller på sina löner å kräver mer...för helvete vad glad att ni har ett jobb och en lön...fan här får man inte pengar att gå ihop..å folk som gnäller att man ska spara..de går inte spara en jävla krona vara enda korv öre går åt å spara man så får man inga pengar från soc..
jaa de är sjuk..jaa nu gnällde jag ändå..börja vakna till lite ändå..hehe
ska fortsätta prata med min älskling<3..gu så jag saknar dig gumman...skulle så himmla gärna att du ar hos mig..du är den ända så skriv så gulliga ord om mig..Älskar dig<3...men de vet du..hehe..
Tjingeling !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!