22/5

Jag å Jocke hade riktigt myigt igår<3...åt gott och såg på den nya underworld filmen som var bra..hehe..la oss tidigt redan vid halv tio för att jocke skulle upp tidigt och kratta på djurparken..jag själv todde jag försov mig trodd aldrig klockan skulle ringa..men de gjorde den till slut..kolla lite tv..å så kolla jag i min lilla bok hur jag jobbar helgen och de var tur att jag kolla i den för jag började inte förren halv nio..så jag la mig och sov en stund...skönt och upptäcka att man börjar senare..hehe..å så gick jag bara till tolv skööönt..men jag har varit lite rastlös har velat göra nå men har suttit vid datorn prata med tjoffsan å sett på tv...tråkigt!men de är skönt å ta de lungt å så blev de sol nu så skönt=)..jag börjar jobba halv fem igen å jobbar till halv tio..men är kul å få jobba..men trist att för jocke slutar fyra..så vi hinn knappt se varandra..jaja men men..nu ska jag kolla vad man kan göra till middag innan man börjar...
Guu så jag längtar til juni :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!