26/5

piss väder har de varit idag..men då har man hunnit göra saker..hehe..har varit på möte på soc å de gick bra hon gick i genom lite saker som jag fundera på så de var bra att få svar på..hon är som så gullig tjejen vi har=)...så jag var då glad när jag gick där ifrån..kom hem å såg att vi fått löne spec..eller ja löne..men från soc..var nöjd de jag får för jag får för jag jobba valborg åxå så de är ju lite roligt...sen så har jag städa hela dagen..städa ordentligt..tagit skåpen i köket dom blir ju lite skitiga vita skåp dom är så fula tycker jag..sen har jag putsa alla fönster å bytt dukar skrubba i kylskåpet..jaa nu är de riktigt fint hemma=)jocke såg till och med att jag putsa fönstrerna de var de första han sa när han kom in..hehe..men de är kul att han märker han tyckte jag varit så duktig å städa hela lägenheten..å de tycker jag med..haha..har varit jävligt hungrig idag..åt nuldar till frukost så klart..haha..de är de man lev just nu på..haha..men de ska bli såå skönt å handla mat i morgon..äntligen!kyl och frys står tomma och skriker..
Har tagit kisse idag med..han tyckte var sååå spännande..världen är så stor för han...

Att man orkar bry sig igentligen folk gör som dom vill och dom beter sig som dom vill...ändå verkar de folk blir förvånade..
man kan inte annat än rycka på axlarna hur vissa människor är :p

Tänkte vika lite tvätt..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!