6/5

Jag trodde jag skulle få vara ledig igår men icke...dom ringde från bemanningen och fråga om jag kunde jobba källen..å de väl klart man ska jobba när man får chansen...sov jävligt länge igår..klev upp vid ett halv två nån gång men skönt var de..men jag hann tyvärr inte plugga..jag har skjutit upp de nån vecka nu..men den är så jävla svår upgift fatta ingenting omvad jag riktigt ska skriva om..men nu i dag så klev jag upp tidigare..så nu är jag klar med den sista uppgiften=)..fast jag vet inte riktigt om jag gjort rätt kankse måste skriva m hela skiten..men de återstår å se..tänkte ta å vika ihop nån tvätt..tvätta i går så...tänkte ta mig en promenad men de så jäkla kasst väder ute man har ingen lust...men får se..
Jocke sa till mig för nån dag sen att han fundera på skicka iväg mig till lule...höö?..jäkla så paff jag vart..han som aldrig vill att jag far..men sitter å funderar nu på om man ska fara får se hur de blir...jag är ju ledig fredag lördag å söndag...men man vet ju aldrig man kankse måste jobba än då..återstå å se vad de blir med den saken..saknar mina galningar där hemma<3...
Jag hatar verkligen min mobil just nu..ibland kan ma inte ringa till den..å så kan inte jag ringa ibland de står att de är fel på nätet..så jag får stänga av den flera gånger..men nu har den funka bra igår å idag..så kan den hänga upp sig så de inte går att trycka på nån knapp..så står de sen sätt i sim kortet..tror du jag behöver en ny tele..oja!...ska köpa en när jag får lön för den här månden jag jobba..å jag ska fan ha en rosa telefon..haha..
Nää nu ska jag fortsätta prata med min älsklingar tjoffsan och marie på msn sen göra lite nytta..ska dra till jobbet sen..jobba kväll i kväll med..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!