1 Advent

de var riktigt roligt att jobba igår..men jag fick jobba med den roligaste=)..vi hade jävligt kul och allt relaterade vi till sex..haha..
Så var jag till en gubbe som hade två helt underbara katter..oj så mysiga, ville bara ta hem dom!..gubben var rolig..när jag kom in och tände lampan och såg mig sa han "oj vilken snygg tjej de kom idag"..helt söt!..
matti knäckte min rygg p helvete vad de lät..jag är ju som en pensinär..haha..så jag var jäävligt öm sen i ryggen..
Sen låg jag och jocke i soffan och såg ironman och käka nötter..mmm..vad jag älskar dom nätter från dollar!..men jag såg typ hälften av filmen sen var så trött så jag gick och la mig...
Idag har vi städa riktigt ordentligt!kan jag säga..hålt på hela dagen!..så har vi julpynta och fått upp julgardiner..så de är så jätte fint!de är riktigt kul när de är klart å ser hur rent de är=)
De blir tomtegröt till middag=)..inte riktigt förtjust i de..men de går att äta!..
de känns väldigt juligt nu=)..men vart fan är min snö!!!

Matti kolla på min mobil och trodde han skulle finna nakenbilder..haha..sånt håller jag inte på med :p
Men han gillade dom här två bilderna :


Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

sv: tack så mkt :D



allt e mitt eget, men ibland använder jag tre klämmor med läshår för å få lite volym :) men dock väldigt sällan

2009-12-01 @ 21:17:49
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!