1/11

Ja då är snart helgen slut...å inte har man gjort så mycke vettigt..fredag såg vi på Idol Erika åkte ut tyvärr=(..tyckte hon var dom bland dom bästa...
Lördag så var jag och jocke ute och gick..var på dollar..hjälptes åt i köket och städa..sen så gjorde jocke goo middag=)..å så hade han varit köpt bär och glass den sötnöten...sen satt vi å såg på en skräck film å åt melon, ost..å doppa gurka i dipp mix så mysigt..men inte filmen..haha..så jäkla skum och äklig minns inte vad den hette..handla om en tjej som ska vara barn vakt åt en pojke å pojken råka vara djävul å pappan åt pojken dräper människor för att pojken äter dom sen..hel sjuk allafall..haha..men de var ju hallowen så då måste man se skräck..såg sen ett avsnitt av csi som åxå var jävligt skumt..gick och la mig tidigt..
För idag har jag jobba..mycke trött har jag varit..ja jag har varit jävligt trött hela veckan..men de har varit en händelserik dag på jobbet..haha..
Sen har vi varit hos Bäckman och käkat go mat=)..vi fick hem till och med..sen fick till och med matbröd hem..Super!!..mm..de är mitt bara mitt :p..hehe

Så nu är Halloween snart slut..å många har parta loss!..fast jag tycker de har varit väldigt skönt att inte göra nå..
fast inerst inne var man lite sugen och känner lite avis..haha..

Nä nu ska jag betala räkningar hade jag tänkt..sen skriva upp alla timmar jag jobbat i oktober så jag får nån lön sen

See Yaa


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!