84 Barn

Satt och kolla på tv4 där de var en dokumentär Mark Dolan åker omkring och kollar på varför vissa Människor skaffar så mycke barn..
Åker till spanien som har 17 barn och till canada...
Men de som jag tycker var mest sjukt var en man som var från pakistan som hade 84 barn med 17 fruar...han bodde ihop med 4 av dom och 25 av barnen resten levde med sina ex fruar...han hade ett mål att 2020 skulle han ha nått 100 barn..han är 60år gammal denna gubbe..han kan inte alla namn på alla..men de är väl klart att man inte minns namnen på 84 barn..han skratta när intervjuvaren Mark berättar att han bara har en fru.."En!"säger han de räcker ju inte..han tyckte de inte är nog med 4..dom bor alla i ett hus med sex rum..
och när han frågar varför han skiljer sig så svarar han att om kvinnorna inte vill producera fler barn så skiljer han sig..och en av hans fruar säger att hon tror att hon skulle kunna få 11 barn till..
när de gäller sexlivet så har han sex 2 gånger på morgone ungifär och sen 6-7 på dagen..

De är helt sjukt!!!..hur fan kan man ha så många ungar..jag fattar de inte!..hur kan ha sex så många gånger per dag när han är 60år..de är helt jäkla sjukt..å skilja sig bara för att dom inte vill ha fler barn..
Varför får bara kvinnan ha en man medans dom får ha hur många dom vill??..att dom inte nöjer sig med en..jag skulle aldrig vilja leva då där..så kränkt man skulle känna sig!..
Nää fy fan!
Snacka om att män har makt i världen..Män är Svin!!..
inte nu alla men när de här så här så tycker jag de!

De behöver inte vara sant allt , men nå tro jag..världen är så sjuk idag så!



De tur man har inte har så..men vi är ju fyra barn ändå..å jag är så nöjd=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!